In december heb ik van T-Mobile een Entone Amulet 515 interactieve TV Box met harddisk recorder ontvangen ter vervanging van de oude Amino A540 interactieve TV Box met harddisk recorder die ik nog vanuit het Vodafone tijdperk had.
Ik heb de nieuwe Entone TV Box aangesloten en de Amino terug gestuurd.
Echter tot mijn verbazing zijn op de factuur van januari extra kosten in rekening gebracht voor de interactieve TV Box met harddisk recorder.
Dat is wederom een fout in de facturering van T-Mobile (de derde in een half jaar tijd!).
Ik had vóór december 1 interactieve TV Box met harddisk recorder en 1 interactieve TV Box zonder harddisk recorder. Dat is na de omruiling door T-Mobile in december precies hetzelfde gebleven en dat betekent dus dat de kosten die ik hiervoor moet betalen ook precies hetzelfde als voorheen moeten zijn.
Ik verzoek jullie om dit in jullie factureringssysteem te herstellen en de teveel in rekening gebrachte kosten terug te storten of te verrekenen met de volgende factuur.