Beantwoord

Te hoge rekening na vervanging interactieve TV box

  • 27 January 2020
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Reputatie 1
  • is een King Poster
  • 45 reacties

In december heb ik van T-Mobile een Entone Amulet 515 interactieve TV Box met harddisk recorder ontvangen ter vervanging van de oude Amino A540 interactieve TV Box met harddisk recorder die ik nog vanuit het Vodafone tijdperk had.

Ik heb de nieuwe Entone TV Box aangesloten en de Amino terug gestuurd.

Echter tot mijn verbazing zijn op de factuur van januari extra kosten in rekening gebracht voor de interactieve TV Box met harddisk recorder.
Dat is wederom een fout in de facturering van T-Mobile (de derde in een half jaar tijd!).
Ik had vóór december 1 interactieve TV Box met harddisk recorder en 1 interactieve TV Box zonder harddisk recorder. Dat is na de omruiling door T-Mobile in december precies hetzelfde gebleven en dat betekent dus dat de kosten die ik hiervoor moet betalen ook precies hetzelfde als voorheen moeten zijn.

Ik verzoek jullie om dit in jullie factureringssysteem te herstellen en de teveel in rekening gebrachte kosten terug te storten of te verrekenen met de volgende factuur.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 January 2020, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeLu,

 

Leuk dat je jouw vraag op de Community stelt, we helpen elkaar hier graag aan oplossingen! :smile: Ik ben je profiel ingedoken en ik zie inderdaad dat er een bedrag te veel in rekening gebracht is. Het gaat om de bedragen en verrekeningen die op de factuur staan met periode 1-12 t/m 31-12. Ik heb alle bedragen betrekking hebbende op de box met recorder bij elkaar opgeteld en de min bedragen, oftewel verrekeningen, eraf getrokken. De rekensom is als volgt:

6,77 - 1,61 + 3,23 + 5-10 = 3,39. De € 10,- die wordt gerekend voor januari is de vooruitbetaling van de box met recorder (Entone Amulet 515) voor de maand januari. 

Je krijgt € 3,23 van ons terug, dit zal worden verrekend met de factuur van februari, of die van maart. Sorry voor het ongemak en al helemaal spijtig wanneer dit de 3e keer is!

 

Reputatie 1

Hoi @Jason,

Bedankt voor je reactie.

Enig hoe deze fout is ontstaan?

Reputatie 7
Badge +16

Graag gedaan! Vermoedelijk is er wat misgegaan met de te verrekenen periode. Althans, het lijkt alsof er net iets te veel gerekend is zonder korting voor het gebruik van de box in december. Sorry voor het ongemak. :sweat_smile:

Reageer