Skip to main content

De TCL tv 43C643 en Odido Mediabox en JBL soundbar aan elkaar koppelen en alleen de afstandsbediening gebruiken van Odido Mediabox hoe doei dat?

Ik help je graag verder! @burekap 

Je kunt de apparaten koppelen door naar Instellingen te gaan > Afstandsbedieningen en accessoires > Accessoire toevoegen

Om ervoor te zorgen dat je met de afstandsbediening van de Mediabox ook de TV kan bedienen ga je naar Instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires > Klik op TV Box 4K TV Remote > Bediening TV aanpassen. 

Heel veel succes, mocht je er niet uitkomen dan sta ik klaar om je verder te helpen! 😊


En hoe kan ik de Tbl soundbox koppelen met de medaiabox?


En hoe kan ik de JBL Soundbar koppelen met de Media box?

 

 


@burekap Indien deze op bluetooth werkt, kan dit via dezelfde weg als het koppelen van de afstandsbediening:

 Instellingen > Afstandsbedieningen en accessoires > Apparaat/accessoires toevoegen

Mocht je een andere aansluiting hebben, wil je mij hier dan meer over vertellen? Ik help je gelijk verder! 


Heb op de TCL tv Hdmi arc en Odido mediabox op hdm2


@burekap In principe is deze dan wel met je tv verbonden maar nog niet per se met de Mediabox. Je kan deze het beste via Bluetooth dan verbinden zoals mijn collega Teresa hierboven ook aangeeft. Wanneer de JBL soundbar dan aanstaat, dan herkent de Mediabox deze gelijk en gaat het geluid via de soundbar. 


Hallo alles werkt maar na een paar uur kan ik de TCL tv niet meer met de afstandsbediening van Odido mediabox aanzetten. Dan moet ik eerst de afstandsbediening van TCL tv gebruiken om tv aan te zetten dan werkt de afstandsbediening van de Mediabox weer gewoon.


@burekap Super fijn om te lezen dat alles werkt! 

Wil je eens proberen om de Mediabox volledig van de stroom te halen en te herstarten? Ik ben benieuwd of de afstandsbediening hierna nog ontkoppeld. Laat je het mij weten als je zover bent?


@burekap Super fijn om te lezen dat alles werkt! 

Wil je eens proberen om de Mediabox volledig van de stroom te halen en te herstarten? Ik ben benieuwd of de afstandsbediening hierna nog ontkoppeld. Laat je het mij weten als je zover bent?

Heb ik gedaan maar het werkt niet wat je zij moet nog steeds de tv afstandsbediening gebruiken om de tv aan te zetten.


@burekap Dank je wel voor je terugkoppeling! 

Ik had dit graag nu gelijk voor je opgelost, maar ik weet het ook even niet meer. Gelukkig gaat het testen van de nieuwe software update van de Mediabox binnenkort (intern) van start. De problemen met de afstandsbediening worden hier ook in meegenomen. De verwachting is dat als alles goed gaat, de update tussen het EK en de Olympische Spelen wordt uitgerold. 

Ik adviseer je om dit topic in de gaten te houden. Hier houden we je op de hoogte van alles omtrent de Mediabox. 


Reageer