Beste forumleden,
Ik ben sinds 31oktober 2022 klant bij T-Mobile. Ik heb Internet voor Thuis en TV. Er was destijds een actie. De eerste 6 maanden 30 euro voor internet, en 6 maanden "gratis” tv ten waarde van 12,50.
Na de actieperiode zou ik 35 euro voor internet, en 12,50 voor tv moeten betalen. Wat schetst nu mijn verbazing? Er wordt niet 12,50 maar 13,57 in rekening gebracht voor TV. Internet is wel 35 euro zoals afgesproken.
Ik heb hierover een aantal keren gebeld met de klantenservice. Zij hadden hier geen verklaring voor en gingen het corrigeren op mijn volgende factuur.
Het lijkt op inflatiecorrectie omdat het 8,6% meer is dan 12,50. Maar inflatiecorrectie is voor mij dit jaar toch niet van toepassing omdat ik na 1 oktober 2022 klant ben geworden?
Is er iemand binnen dit forum die weet wat er aan de hand is, en opheldering kan geven? Ik heb geen zin om maandelijks met de klantenservice te bellen om mijn factuur te laten corrigeren.
Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt