Skip to main content

Wat is er aan de hand ODIDO?

Het is de laatste dagen weer een drama! En vanavond slaat het weer de plank TV continue blijft het beeld hangen, stotteren, loopt ie vast, springt ie een paar seconden achteruit of hangt je vast en een paar sec later start ie opnieuw. 

Nu heb ik een tijd geleden ook niet anders dan gedoe gehad en er is totaal geen tegemoetkoming voor gekomen dat ik 2 maanden alleen maar gedoe heb gehad, nu begint het gedoe weer opnieuw. 

Ook is het beeld continue aan het scherp trekken van wazig beeld en ondertiteling naar iets wat wel leesbaar is. 

Dit is geen TV kijken meer, ik trek nu de betalingen in het is al allemaal duur zat tegenwoordig en de kwaliteit en service is triest zeker sinds de overgang van tmobile naar odido. Ik kan wel de volle mep betalen maar der staat niets tegenover.

Maar ik mag zeker weer alles gaan resetten en opnieuw opstarten. Ik werk 12 uur per dag en heb dan geen zin meer in gezeik thuis, wil gewoon rust bank hangen en that's it. 

Hey @AdrianJC73, ik had gehoopt dat het eindelijk opgelost was na het nieuwe modem.

Ik wil je inderdaad vragen om een volledige powerflip uit te voeren en ik wil je een nieuwe TV Box opsturen. Hopelijk kun je dan eindelijk zorgeloos tv kijken. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Reageer