ik kan en durf wel te zeggen dat ik behoorlijk geschrokken ben van de slechte kwaliteit en matige service van T-Mobile, en dan met name T-Mobile thuis.
Allereerst vind ik de manier van afhandelen na aanschaf van een T-Mobile thuis pakket echt slecht. Je wordt beladen met e-mails, wat het eerder onoverzichtelijk maakt. Daarnaast baalde ik wel enorm dat er opeens 3 man bezig waren m'n voortuin open te halen, zonder enige aankondiging. Ze hebben snel en netjes gewerkt, maar een klein bericht hierover was wel zo fijn geweest. Gelukkig is daarna alles volgens planning en afspraken verlopen, en zijn de onderaannemers altijd vriendelijk, snel en zorgvuldig aan het werk geweest.
Nu komt dan eindelijk het gebruik! Reden voor mijn overstap van Ziggo naar T-Mobile is voor mij het voornaamste omdat de maandprijs lager is, en natuurlijk omdat T-Mobile met een mooie Smart-TV app werkt. Geen kabels, kastjes of andere gekkigheden meer! Gewoon op elke TV in huis zonder problemen TV kunnen kijken. Helaas begint daar mijn spijt voor de overstap echt te komen…
Ik kijk nu slechts een weekje tv via de app, en ervaar elke dag problemen. Echt waardeloos! De app loopt continu vast (op elke zender). Na meermaals de app te hebben verwijderd/opnieuw geinstalleerd, ‘herstart’ en TV uit/aan blijft het probleem zich voor doen. Dit neemt alle plezier in TV kijken weg, daar waar ik na 15 Jaar Ziggo nooit, maar dan ook echt NOOIT problemen heb ervaren. Ik sta dan ook op het punt weer op te zeggen en terug te gaan, dan maar meer betalen.
Ik hoop dat hier een fatsoenlijke oplossing voor te vinden is, want ik heb totaal geen zin in rompslomp en weer overstappen. Maar nog een week langer met dit waardeloze product, dat gaat me echt te ver...