We hebben sinds eind september T-Mobile thuis met het nieuwe (kleine Entone) tv kastje, maar het is nog niet gelukt om full HD beeldkwaliteit te krijgen.
- Alle tips van het forum geprobeerd
- Monteur 1 kwam langs, heeft alles gecontroleerd en heeft een nieuw tv kastje laten opsturen, wat ook niet hielp
- Monteur 2 kwam een aantal weken later om het modem te vervangen, had volgens hem geen zin en is weer vertrokken, ik zou door T-mobile benaderd worden over een oplossing.
Dat is inmiddels ook weer meer dan 2 weken geleden en niks meer gehoord. Telefonisch is geen contact te krijgen met T-mobile.
Voor de volledigheid: voorheen altijd perfect full HD beeld gehad via KPN.
Het begint een beetje belachelijk te worden, en te bedenken dat ik €30 aansluitkosten moest betalen voor deze slechte service is best zuur.
Ik ben het zat, kan ik mijn abonnement annuleren omdat T-mobile zich niet houdt aan de serviceovereenkomst? Die slechte telefonische bereikbaarheid is ook beneden pijl.
Een gefrustreerde klant met spijt.