Skip to main content

De app verschijnt niet als bron voor Home Assistant, waar andere apps (o.a. Netflix, NPO, Amazon Prime etc) dat wel doen.

Best jammer, want dat zou het mogelijk maken om bij inschakelen van de TV direct de T-Mobile TV app te starten. 

Wordt verwacht dat dit in een volgende update wel gaat werken?

Daarnaast, app werkt eerste keer prima, maar na starten van Netflix met de remote kun je met de remote niet meer de T-Mobile app starten. TV uit en weer aan is dan noodzakelijk. Zou fijn zijn als dit in en komende update wordt gefixt.

Hi @Ronald Ruijs, dankjewel voor het delen. Ik ga dit checken met het TV team en deel je ervaring sowieso. Mocht ik nog een update hebben, deel ik deze gelijk met jou. Super bedankt!


Dank, voor de reactie. Puntje 1 (T-Mobile niet te zien als bron in HA) is opgelost, was kwestie van integratie opnieuw laden.

Puntje 2 (T-Mobile TV start niet meer na kiezen van een andere app indien T-Mobile daarvoor ook al gestart was) is eenvoudig te reproduceren, ik hoop op een oplossing in een volgende release.


Reageer