Sinds twee dagen (26 oktober) werkt de T-Mobile TV app niet meer op mijn Amazon Fire TV Cube niet meer naar behoren. Ik krijg bij iedere zender de melding ”Deze zender is tijdelijk niet beschkbaar. Druk op OK om nogmaals te proberen.” Voordat ik deze melding kreeg heeft weken naar behoren gewerkt. Ik heb niet veranderd aan het netwerk of iets dergelijks. Wat zou ik nog kunnen doen? Ik heb al een melding gemaakt bij de klantenservice, maar ik dacht misschien heeft deze community nog een oplossing?
Wat is mijn opstelling:
- TV: LG OLED55CX6LA, webOS TV-versie 5.4.1-15 (jhericurl-jebi)
- Amazon TV Fire Cube (2nd Gen), Software versie: Fire OS 7.6.0.8
- T-Mobile TV app vanuit de Amazon store, versie 1.3.1.1567
Wat heb ik tot nu toe gedaan:
- De router opnieuw gestart
- De cache van de app verwijderd
- Alle instellingen verwijderd en alles opnieuw ingesteld
- De app verwijderd, Fire Cube opnieuw opgestart, app geïnstalleerd, alles ingesteld
Dit alles heeft helaas niet geholpen. Ik blijf de melding krijgen in de T-Mobile TV app. Ik kan nog wel een aantal opties kiezen in de app en de EPG werkt naar behoren. Maar ik blijf de melding over de zenders houden (zie ook de bijlage). Bijna vergeten de melden, maar internet werkt prima op de TV Fire Cube ik kan gewoon YouTube en andere programma’s starten die internet nodig hebben.
Heeft iemand nog een idee? Of heeft iemand anders ook dit probleem?