Skip to main content

Ik heb een Sony tv met de T-Mobile TV App, regelmatig krijg ik onderstaande schermen om opnieuw in te loggen.

 

Ik heb de app alleen op de tv geïnstalleerd, waarom zie ik hier meerdere MAC-adressen? 

 

En ja, heb hem reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Ik las ergens ook dat het veranderen van je pincode misschien kon helpen, maar ik krijg mijn (home) account niet gekoppeld in de app van T-Mobile en kan dus ook nergens die pincode wijzigen. Heb ook hier al meerdere malen over gebeld, wordt er een beetje moe van (hoe moeilijk kan het zijn om dit standaard in de app te koppelen). Wordt een beetje van kastje naar de muur gestuurd. 

 

 

Als ik dan een abonnement wil koppelen krijg ik dit:

 

Elke keer het excuus dat ze twee omgevingen aan het koppelen zijn,  daar moet een klant toch geen last van hebben. Krijg steeds een slechter gevoel bij T-Mobile. ;-(

Hi @j.evertsenster, heel goed dat je dit meldt! Ik heb hiervoor meteen één van mijn collega's van de technische dienst voor aan haar mouw getrokken. Mijn collega laat weten dit graag verder op te pakken. Hiervoor is alleen nog de volgende informatie nodig. Kun je hierop terugkomen? 

  • Welke Sony tv heb je? 
  • Welke afstandsbediening heb je? 
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? 
  • Wat is de versie van het besturingssysteem (OS) van de tv? 
  • Welke versie gebruik je van de Smart TV App? (Ga in de smart tv app naar Account > Instellingen > Over):
  • Bij welke handeling krijg je dit te zien? 
  • Je ervaart dat dit zich regelmatig voordoet. Ervaar je dit op bepaalde tijdstippen? 

Dankjewel alvast voor de moeite. We willen dit zo snel mogelijk voor jou fixen! 💪

Wat betreft het inloggen: ik ben het helemaal met je eens dat dit zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Wil je eens naar t-mobile.nl/login gaan en te klikken op 'inloggegevens vergeten'? Mocht je dit al hebben geprobeerd, dan ga ik voor je aankloppen bij onze technische dienst. Zij zullen dit dan werkend krijgen voor je. Want je hoort dit zonder problemen in te kunnen zien. 


(Lisa was me voor..)

Maar voor de volledigheid plaats ik hier toch nog even mijn reactie:

Hoi @j.evertsenster Laten we proberen omdat vervelende gevoel weg te nemen.
Klopt het dat je onlangs een nieuw abonnement hebt genomen? Je kunt maar 1 keer per e-mailadres een nieuw account aanmaken, maar niet als het adres verwijderd wordt bij een vorig abonnement. Ik heb het vermoeden dat je probeerde om een nieuw account aan te maken, maar dan moet eerst het oude gekoppelde e-mailadres verwijderd worden.

Daarna kun je opnieuw registreren en dus ook de tv pincode wijzigen. 


Hi @j.evertsenster, heel goed dat je dit meldt! Ik heb hiervoor meteen één van mijn collega's van de technische dienst voor aan haar mouw getrokken. Mijn collega laat weten dit graag verder op te pakken. Hiervoor is alleen nog de volgende informatie nodig. Kun je hierop terugkomen? 

  • Welke Sony tv heb je? 
    • Bravia 4K VH2
  • Welke afstandsbediening heb je? 
    • Die standaard bij de TV geleverd wordt. 
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de tv? 
    • Android
  • Wat is de versie van het besturingssysteem (OS) van de tv? 
    • 10
  • Welke versie gebruik je van de Smart TV App? (Ga in de smart tv app naar Account > Instellingen > Over):
    • 1.3.1567
  • Bij welke handeling krijg je dit te zien? 
    • Bij het opstarten van de App
  • Je ervaart dat dit zich regelmatig voordoet. Ervaar je dit op bepaalde tijdstippen? 
    • Soms dagelijks, dan doet hij het weer een paren dagen zonder problemen.

Dankjewel alvast voor de moeite. We willen dit zo snel mogelijk voor jou fixen! 💪

Wat betreft het inloggen: ik ben het helemaal met je eens dat dit zo snel mogelijk opgelost dient te worden. Wil je eens naar t-mobile.nl/login gaan en te klikken op 'inloggegevens vergeten'? Mocht je dit al hebben geprobeerd, dan ga ik voor je aankloppen bij onze technische dienst. Zij zullen dit dan werkend krijgen voor je. Want je hoort dit zonder problemen in te kunnen zien. 

Ik heb alles geprobeerd met omtrent het inloggen maar krijg met geen mogelijkheid mijn abonnement gekoppeld.  Al meerdere malen ww vergeten geprobeerd, niks helpt.

Het zou heel fijn zijn als jullie dit voor mij kunnen regelen. 

 


(Lisa was me voor..)

Maar voor de volledigheid plaats ik hier toch nog even mijn reactie:

Hoi @j.evertsenster Laten we proberen omdat vervelende gevoel weg te nemen.
Klopt het dat je onlangs een nieuw abonnement hebt genomen? Je kunt maar 1 keer per e-mailadres een nieuw account aanmaken, maar niet als het adres verwijderd wordt bij een vorig abonnement. Ik heb het vermoeden dat je probeerde om een nieuw account aan te maken, maar dan moet eerst het oude gekoppelde e-mailadres verwijderd worden.

Daarna kun je opnieuw registreren en dus ook de tv pincode wijzigen. 

Ik heb een account, het enige wat ik geprobeerd heb is om het abonnement toe te voegen. Op aanraden heb ik een paar ww vergeten geprobeerd. Maar dat helpt niet, zoals je merkt.

Daarnaast weet ik ook niet of het veranderen van de pincode, mijn andere problemen oplost. 


Hi @j.evertsenster, bedankt voor de antwoorden. Ik heb al deze informatie doorgegeven aan onze technische dienst. Zij gaan onderzoeken waardoor de TV app steeds uitlogt. Ik kan je geruststellen dat het niet ligt aan de TV-pincode. Deze is ook niet te wijzigen overigens. 

 

Dan nog het inloggen in My T-Mobile Thuis, hier help ik je graag bij. Het is mij nog niet duidelijk wat er mis gaat. Ontvang je geen wachtwoord reset mail of krijg je een foutmelding (welke?) bij het aanmaken? Kun je wel inloggen bij het mobiele abonnement? Zo ja, kun je controleren of deze hetzelfde adres heeft als het Thuis-abonnement? Kun je ook controlerne of je voor beide abonnementen hetzelfde e-mailadres gebruikt? Bij Thuis heb je op dit e-mailadres de oorspronkelijke bevestiging gekregen, zo kun je altijd controleren welk e-mailadres bij ons bekend is. Na eventuele aanpassingen aan de mobiele kant, kun je dan het Thuis-abonnement toevoegen? Dan heb je voortaan één inlog voor al je T-Mobile abonnementen!


Hoi @j.evertsenster, even voor de zekerheid, je hebt wel T-Mobile TV geïnstalleerd op je Smart TV toch? Ik zag plots ergens TV Anywhere staan, maar dat is natuurlijk een ander beestje. Je dient T-Mobile TV te installeren op je Smart TV voro de volledige functionaliteiten van ons Tv product. 


Hoi @j.evertsenster, even voor de zekerheid, je hebt wel T-Mobile TV geïnstalleerd op je Smart TV toch? Ik zag plots ergens TV Anywhere staan, maar dat is natuurlijk een ander beestje. Je dient T-Mobile TV te installeren op je Smart TV voro de volledige functionaliteiten van ons Tv product. 

Ja, die TV Anywhere tag was een foutje.


Hi @j.evertsenster, bedankt voor de antwoorden. Ik heb al deze informatie doorgegeven aan onze technische dienst. Zij gaan onderzoeken waardoor de TV app steeds uitlogt. Ik kan je geruststellen dat het niet ligt aan de TV-pincode. Deze is ook niet te wijzigen overigens. 

 

Dan nog het inloggen in My T-Mobile Thuis, hier help ik je graag bij. Het is mij nog niet duidelijk wat er mis gaat. Ontvang je geen wachtwoord reset mail of krijg je een foutmelding (welke?) bij het aanmaken? Kun je wel inloggen bij het mobiele abonnement? Zo ja, kun je controleren of deze hetzelfde adres heeft als het Thuis-abonnement? Kun je ook controlerne of je voor beide abonnementen hetzelfde e-mailadres gebruikt? Bij Thuis heb je op dit e-mailadres de oorspronkelijke bevestiging gekregen, zo kun je altijd controleren welk e-mailadres bij ons bekend is. Na eventuele aanpassingen aan de mobiele kant, kun je dan het Thuis-abonnement toevoegen? Dan heb je voortaan één inlog voor al je T-Mobile abonnementen!

Ik wil graag mijn abonnementen inzien, maar waar ik ook inlog App of de site nergens zie ik mijn abonnementen. 

Ik heb alleen T-Mobile Thuis, en geen Mobile abonnement. 

Ik heb deze geprobeerd te koppelen via de app en via de site, maar als ik mijn gegevens invul vind hij geen abonnementen.

Ik log in met onderstaand email adres:

Moderator edit: het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen. 

Ik hoop dat jullie daar mijn T-Mobile Thuis abonnement kunnen koppelen.


@j.evertsenster

Gebruik je meer als 4 apparaten met de smart TV app en of met TV ontvanger (s) .?

Ik ken deze melding en ik heb al aangegeven of dit niet meer als 4 kan worden bijvoorbeeld 6 apparaten. 

Het is zeer vervelend als je meer dan 4 tv toestellen in huis gebruikt.

 


Dank voor de uitleg @j.evertsenster! Ik heb zojuist een aanpassing gemaakt. Zou je nu via My T-Mobile Thuis eerst een wachtwoord reset aan willen vragen? Door het instellen van een nieuw wachtwoord zou je nu zorgeloos moeten kunnen inloggen. Werkt het niet of je krijg geen mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen, stuur mij dan een privébericht. Ik kijk graag mee!


Dank voor de uitleg @j.evertsenster! Ik heb zojuist een aanpassing gemaakt. Zou je nu via My T-Mobile Thuis eerst een wachtwoord reset aan willen vragen? Door het instellen van een nieuw wachtwoord zou je nu zorgeloos moeten kunnen inloggen. Werkt het niet of je krijg geen mail om het wachtwoord opnieuw in te stellen, stuur mij dan een privébericht. Ik kijk graag mee!

Damm, eindelijk. Heel erg bedankt voor je hulp. 


@j.evertsenster

Gebruik je meer als 4 apparaten met de smart TV app en of met TV ontvanger (s) .?

Ik ken deze melding en ik heb al aangegeven of dit niet meer als 4 kan worden bijvoorbeeld 6 apparaten. 

Het is zeer vervelend als je meer dan 4 tv toestellen in huis gebruikt.

 

Ik heb 1 tv waarop de TV app is geïnstalleerd, vind het daarom ook heel raar dat hier meerdere Mac adressen getoond worden. Waarvan ook geen een overeenkomt met het Mac adres van mijn Tv.


Hoi @j.evertsenster, zijn er nog andere apparaten waar je ooit mee ingelogd hebt in de afgelopen periode? De TV Box (Aria 7x) en de tv staan er in elk geval sowieso tussen dus dan blijven er nog twee apparaten over - blijkbaar een Sony en een Philips tv. 


@Jason 

De foto met de Sony en Philips is van mij.

Aangezien dat ik meer dan 4 apparaten gebruik kom ik dit bericht vaak tegen.

Daarom ook het verzoek van mij om dit op 6 te zetten. (zoals bekend)

Omdat bij @j.evertsenster hetzelfde voor komt dacht ik aan hetzelfde probleem.

Maar blijkbaar wordt daar maar een tv gebruikt met de app.

Daarom is het raar dat de “lijst” daar vol staat.


Ooh wow excuses, dat zag ik oprecht niet goed! Thanks voor je scherpte @peter-keetfm en sorry @j.evertsenster

Ik zal eens navragen of het mogelijk is om het uit te breiden naar zes apparaten in plaats van vier.


@Jason

De foto met de Sony en Philips is van mij.

Aangezien dat ik meer dan 4 apparaten gebruik kom ik dit bericht vaak tegen.

Daarom ook het verzoek van mij om dit op 6 te zetten. (zoals bekend)

Omdat bij @j.evertsenster hetzelfde voor komt dacht ik aan hetzelfde probleem.

Maar blijkbaar wordt daar maar een tv gebruikt met de app.

Daarom is het raar dat de “lijst” daar vol staat.

 

Inderdaad, ik heb een tv met de app.

 

De TV Box heb ik teruggestuurd, omdat het bedrijf dat de aansluiting kwam doen geen vaste (internet en telefoon) kabels kon legen en kort gezegd alles in de meterkast geeft gegooid (dus mijn vaste telefoon hangt nu in de meterkast) en heel snel weer weg was. Nu snap ik ook waarom de aansluiting kosteloos was. 


Hi @j.evertsenster, dankjewel voor de aanvulling! Graag had ik gelezen dat je een andere ervaring had met de installatie, exuses daarvoor. Ik wil je laten weten dat het issue dat je ervaart met de Smart TV App door de technische dienst verder is doorgezet naar onze IT-afdeling. Ik houd een oogje in het zeil, zodat ik de updates hier kan delen als er nieuws is. Hopelijk kan ik je snel goed nieuws brengen. 

Graag wil ik hier ook nog refereren naar mijn laatste reactie naar jou @peter-keetfm in het onderstaande topic omtrent het aantal apparaten. Dankjewel dat je dit nog eens onder de aandacht brengt:

 


@Lisa 

Met respect ik denk dat je een ander topic bedoeld.

Zoals ik al aan gaf hierboven tussen haakjes. (Zoals bekent)

Voor mij is het gewoon vervelend om dit iedere keer op een tv te krijgen max. 4 apparaten.

Dan moet ik weer kiezen welke ik uit die lijst moet gooien.

Bij kpn is het trouwens 6 op glasvezel.

Zie mijn topic over dit inmiddels vervelend wordend probleem.

Ps het is al wel doorgezet naar de “wensen” lijst.

@Lisa of @Jason Als het mogelijk is meer dan 4 apparaten mag de melding in mijn topic.

Bij voorbaat dank.


Hoi @j.evertsenster, ik begrijp dat er nu wat apparaten zijn afgemeld, waardoor er geen krapte meer is qua aanmeldingen. Blijft de TV nu wel aangemeld? 

 

Ik heb geen update qua maximaal aantal aanmeldingen op de app. 


Hi @peter-keetfm, in het topic dat ik noemde heb jij ook eerder dit verzoek opgegooid op de tweede pagina! Maar inderdaad ook in het topic die jij hierboven noemt, top. Ik zal hem nog eens onder de aandacht brengen bij onze tv-specialisten. Als hier meer nieuws over is, dan laat ik dat aan je weten. 

Hi @j.evertsenster, top dat Sander je alvast op de hoogte heeft gebracht! Ik verneem ook graag of je van het eerder genoemde probleem af bent. 

 


Reageer