Goedemorgen,
Op 15 augustus jl. is mijn abonnement ingegaan en sindsdien gebruik ik de T-Mobile TV App voor mijn smart-tv (Samsung QE43Q60R).
Als de tv wordt aangezet dan start de tv-app waar we de vorige keer gebleven zijn.
Als ik de tv dan op een willekeurige zender zet, dan verschijnt de melding (zie afbeelding) dat er geen verbinding met de tv-dienst is. De enige mogelijke oorzaak is dat de tv in standby is geweest.
Als ik op “Herstarten” klik, dan start de tv-app normaal op (op het punt waar de uitzending op dat moment is) en is er niets meer aan de hand.
Bovenstaande gebeurt heel vaak bij het aanzetten van de tv en bij het overschakelen van bv. YouTube naar de tv. Dit is lastig en natuurlijk niet de bedoeling.
Dit heb ik geprobeerd:
- Modem (Zyxel T-54) en ONT gereset
- T-Mobile TV App opnieuw geïnstalleerd
- Smart-tv gereset
- Smart-tv naar fabrieksinstellingen gezet en weer opnieuw ingesteld.
De tv is bedraad met het modem verbonden, maar het probleem is er ook met wifiverbinding.
Wat is de oplossing voor dit probleem, zodat de tv bij het aanzetten (of overschakelen naar de T-Mobile TV App) meteen het juiste beeld geeft zonder de app te hoeven herstarten?
Groeten, Dave