Beste Community,
sinds 2 weken ben ik online bij T-Mobile voor Thuis en maak ik gebruik van de T-Mobile TV App op mijn Samsung TV. (LETOP - Niet de T-Mobile Anywhere APP).
Nu maak ik naast de T-Mobile TV APP ook gebruik van onder andere Netflix, YouTube ect als APP op de TV. Al deze APPs hebben de mogelijkheid om af te sluiten, de T-Mobile TV APP daarentegen niet.
Het probleem; indien ik de T-Mobile TV APP verlaat om Netflix te kijken en kom na een uurtje of twee weer terug in de T-Mobile TV APP gaat deze door met de stream waar ik deze heb verlaten.
Het zelfde gedrag ontstaat als de TV wordt uitgezet ‘s avonds (uit is scherm uit, niet de Samsung HUB), en ‘s morgens de TV weer wordt aangezet, de uitzending van de vorige dag wordt voor een x-tijd afgespeeld gevolgd door een storingsmelding van de T-Mobile TV App.
Voor diegene die ook gebruik maken van de T-Mobile APP, hebben jullie dezelfde ervaringen?
Heb al contact gehad met de klantenservice maar geven aan mij niet te kunnen helpen. Wat ik zou verwachten is dat er ook een mogelijkheid in de T-Mobile TV app komt om deze af te sluiten zodat streams worden gestopt en niet gepauzeerd.
Wie kan mij verder helpen met een structurele oplossing bij T-Mobile?
Groeten, Ron