De nieuwe app werkt inderdaad niet naar behoren. Als tijdelijke oplossing kun je, terwijl de problemen opgelost worden, de oude versie van de app installeren.
Hier kun je vinden hoe je dat doet.
Op een mediapad heb ik het een tijdje laten draaien, en bleef de zaak door streamen zonder uitval
Is dat met een reden gebeurt?
Net via de PC de TV anywhere app geprobeerd omdat de tv er voor de derde achtereenvolgende dag de brui aan geeft, beeld loopt vast, lekkere manier zo, alle storingen bij elkaar was het niet de moeite om over te stappen dus. Slechte reclame.
Hoi
Ik vind de app goed werken nog geen problemen tegen gekomen. Nu nog de app uitbreiden naar de browsers. TV anywhere upgraden dus.
Hi
Oh dat is perfect!
Eén ding mis ik nog. Deze app voor nvidia shield (android tv). Concurrent Ziggo heeft wel een app voor dit platform. @Brain ik kan nog steeds niet op test forum.
Hi
Hoi,
Ik merk dat de TV Anywhere app. via de browser versie is geupdate. Ik gebruik Chrome (Version 85.0.4183.121). Wat mij erg stoort is dat je nu alleen nog full screen kan kijken en op het moment dat je niet meer op volledig scherm wilt kijken (bijv om het kleiner te zien of naar een andere Chrome tab te gaan), het afspelen compleet stopt (dus niet op pauze, maar programma wordt afgesloten). Kan dit ajb aangepast worden (dus dat het bijv. pauzeert of doorspeelt)? Dit was voorheen niet het geval en is nogal storend. Nu moet ik apart window openen om bijv het nieuws op de achtergrond te kunnen luisteren terwijl ik andere zaken doe…
Dank,
Floris
Hi all, bedankt voor de feedback! We hebben een nieuw centraal topic geopend om alle feedback rond TV Anywhere te verzamelen zodat we hier mee aan de slag kunnen. Om het overzicht te kunnen bewaren heb ik dit topic gesloten. Je vindt het nieuwe topic hier.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.