t-mobile tv

  • 30 December 2023
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Reputatie 2

Goedemorgen, 

Ik heb mijn tv box opnieuw opgestart, en krijg dit scherm nog steeds. Kan het zijn dat mijn apparatuur verouderd is? Ik heb een Entone Amulet box van Vodafone nog, net als een Vodafone internet kastje. Op de app werkt TV namelijk wel gewoon zoals het hoort.

 

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Astuiver, de Amulet is inderdaad verouderd waardoor je nog de oude interface en naam laadt in het scherm. Ik kan de box voor je omruilen, maar dan verlies je wel de mogelijkheid tot het maken van fysieke opnames; je hebt nu immers een harddiskrecorder. Daar staat tegenover dat je de optie krijgt om via Cloud Opnemen opnames in de cloud te maken. Het maandbedrag voor Cloud Opnemen is € 5 dus dat verrekent prima met de € 10 die de Amulet maandelijks kost (een eerste TV Box nu kost namelijk € 2,50 per maand inclusief korting. 

Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je! 

Gelukkig nieuwjaar! 🎉✨

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Astuiver, de Amulet is inderdaad verouderd waardoor je nog de oude interface en naam laadt in het scherm. Ik kan de box voor je omruilen, maar dan verlies je wel de mogelijkheid tot het maken van fysieke opnames; je hebt nu immers een harddiskrecorder. Daar staat tegenover dat je de optie krijgt om via Cloud Opnemen opnames in de cloud te maken. Het maandbedrag voor Cloud Opnemen is € 5 dus dat verrekent prima met de € 10 die de Amulet maandelijks kost (een eerste TV Box nu kost namelijk € 2,50 per maand inclusief korting. 

Laat me weten of ik dit in orde kan maken voor je! 

Gelukkig nieuwjaar! 🎉✨

Reputatie 2

Goedemorgen Jason,

Dank voor je reactie, en ook een gelukkig Nieuwjaar. 

Je mag hem voor mij omruilen, dan heb ik het in de cloud opgeslagen voortaan, en fysieke opnames heb ik niet meer perse nodig. De apparatuur heb ik al sinds Vodafone Thuis (8 jaar geleden nu) namelijk.

Wil je dat ik daarvoor een PB stuur?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Astuiver, een PB is niet nodig, ik heb de TV Box direct voor je omgewisseld voor onze nieuwe Mediabox! Zodra deze verzonden is, krijg je een e-mail van DHL met een track-en-trace code zodat je precies weet wanneer het pakket bij jou op de stoep staat. De oude TV Box hoef je niet terug te sturen, maar kan je inleveren bij een milieupunt. Het Cloud Opnemen kan je eenvoudig aanzetten in jouw Mijn Odido account. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer