Beantwoord

T-mobile thuisbox geweigerd, maar ik krijg steeds herinneringen

  • 26 October 2021
  • 28 reacties
  • 429 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

28 reacties

Reputatie 7

Hi @christ69, heel erg bedankt voor de aanvullende informatie en het privébericht! Ik vind het echt rot dat deze boete in rekening is gebracht, want wij hebben in oktober nog gedubbelcheckt of alles zo goed stond. Nogmaals excuses dat dit is gebeurd. Zojuist heb ik gelijk deze kosten voor je vergoed en dit kun je terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan vooral weten. Ik help je ontzettend graag! ❤

Reputatie 1

Dank je wel Lisa

 

Reputatie 7

Heel graag gedaan! Maak er nog een mooie avond van! ✨