Beantwoord
T-Mobile Thuis: TV module
Ik ben 30-12-2017 overgestapt van KPN naar T-Mobile.
Ik ben erg teleurgesteld in de functionaliteit van TV. Ik wist niet dat T-Mobile hier zover achter liep.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Wat ik echt vervelend vind:
- Netflix werkt niet via TV box
- Programma terugkijken is zeer beperkt. Een programma dat net is afgelopen kan bijvoorbeeld niet meer bekeken worden.
- Pauzeren lukt bij mij niet
Ik wil graag van mijn abonnement af en wil weer terug naar KPN. Kan dat?
bij Tmobile moet ik 6 dagen wachten op het antwoord hierop.
Ik ben erg teleurgesteld in de functionaliteit van TV. Ik wist niet dat T-Mobile hier zover achter liep.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Wat ik echt vervelend vind:
- Netflix werkt niet via TV box
- Programma terugkijken is zeer beperkt. Een programma dat net is afgelopen kan bijvoorbeeld niet meer bekeken worden.
- Pauzeren lukt bij mij niet
Ik wil graag van mijn abonnement af en wil weer terug naar KPN. Kan dat?
bij Tmobile moet ik 6 dagen wachten op het antwoord hierop.
Beste antwoord door Sander
@Martini19,
Ik ga eens kijken wat ik kan doen om jouw ervaring om te draaien!
-Netflix: dit is een grote wens van onze klanten. Ik hoop dat we dit ook binnenkort gaan bieden. Dit gezegd hebbende, met iedere smart TV kun je heel makkelijk via de app Netflixen. Daar heb je onze TV Box eigenlijk helemaal niet voor nodig. Enkel bij oudere TV's is het echt van toegevoegde waarde.
-Programma Gemist beperkt? Dat is raar, bij de meeste providers kun je slechts 7 dagen terugkijken. Bij ons kun je tot tien dagen Uitzending Gemist terugkijken. Bij ons is het dus juist veel uitgebreider! Het klopt dat het direct na het uitzenden van het programma even duurt voordat deze bij Gemist zichtbaar is. Dat is volgens mij bij alle providers zo, omdat dit aan de NPO ligt.
-Pauzeren is bij ons wel degelijk mogelijk! Dit kan met een TV Box met opnamefunctie, maar ook bij Uitzending Gemist en Begin Gemist bij een TV Box zĂČnder opnamefunctie.
Ik kan mij voorstellen dat het weer even wennen is, een nieuw abonnement en een nieuw menu. De functionaliteit en gebruiksgemak doet echter onder voor niemand! Ook ben ik benieuwd wat je van de kwaliteit van je TV beeld vindt? Ik hoor juist superenthousiaste verhalen van klanten die net overgestapt zijn!
Bekijk origineelIk ga eens kijken wat ik kan doen om jouw ervaring om te draaien!
-Netflix: dit is een grote wens van onze klanten. Ik hoop dat we dit ook binnenkort gaan bieden. Dit gezegd hebbende, met iedere smart TV kun je heel makkelijk via de app Netflixen. Daar heb je onze TV Box eigenlijk helemaal niet voor nodig. Enkel bij oudere TV's is het echt van toegevoegde waarde.
-Programma Gemist beperkt? Dat is raar, bij de meeste providers kun je slechts 7 dagen terugkijken. Bij ons kun je tot tien dagen Uitzending Gemist terugkijken. Bij ons is het dus juist veel uitgebreider! Het klopt dat het direct na het uitzenden van het programma even duurt voordat deze bij Gemist zichtbaar is. Dat is volgens mij bij alle providers zo, omdat dit aan de NPO ligt.
-Pauzeren is bij ons wel degelijk mogelijk! Dit kan met een TV Box met opnamefunctie, maar ook bij Uitzending Gemist en Begin Gemist bij een TV Box zĂČnder opnamefunctie.
Ik kan mij voorstellen dat het weer even wennen is, een nieuw abonnement en een nieuw menu. De functionaliteit en gebruiksgemak doet echter onder voor niemand! Ook ben ik benieuwd wat je van de kwaliteit van je TV beeld vindt? Ik hoor juist superenthousiaste verhalen van klanten die net overgestapt zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.