Sinds 26 april over gegaan van KPN naar T-Mobile thuis tv
Een aantal dingen, die mij opvallen, waarvan soms ook al melding is gemaakt :
De beeldtransparantie is niet in te stellen, hierdoor heeft de tekst in de gids weinig contrast - er komt beeld doorheen- onderin moeilijk leesbaar
Bij het opnemen van programma’s worden tevens de herhalingen opgenomen-dit is zeer hinderlijk
Ook blijkt het bij elk programma nodig de aanvangstijd- en eindtijd te verlengen, anders mis je het begin en/of einde
Doorspoelen gaat zeer traag, Max 16x ( bij KPN de mogelijkheid om snel 5 min door te spoelen met de blauwe knop)
Het netwerk heeft er reeds 2 x uit gelegen, waardoor de ontvanger moest worden gereset
In de gids is bij het programma onderin niet direct te lezen om welk deel van een serie het gaat - wel na OK drukken - het zou makkelijker zijn, wanneer dit direct te zien was. Ook wanneer een serie net is begonnen kun je niet zien welk serienummer/aflevering van deze serie het is - bij OK drukken vanuit de gids begint deze dan direct, waarbij je er soms later achter komt, hee die heb ik al gezien !
Bij het beeld op pauze zetten wordt het beeld erg donker, wanneer je even iets goed wil bekijken is dit dus niet mogelijk
In de gids staan aan de linkerzijde de logo’s van de zenders - ik heb gelezen, dat hierom door andere abonnees om gevraagd is, maar ik zou tekst, bv NPO 1 duidelijker vinden
Zomaar een aantal opmerkingen om u hierover te informeren
Wellicht kunt u dit meenemen om bij een volgende update hierover te discussiëren