Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds kort hebben wij T-Mobile thuis. Echter blijkt dat wij kastjes hebben waarmee je en niet kan opnemen en niet de beschikking hebt over een YouTube app. In de woonkamer maakt dit niet zo uit, daar hebben we een smart tv. In de slaapkamer hebben we een wat oudere tv en kunnen we nu niet YouTube kijken of opgenomen programma’s terugkijken. Is hier nog wat aan te doen? Het gemis van deze twee functies is best groot tov wat we hadden met KPN

 

groet

Roy

Goedenavond @RoyvdB1993 

Welkom. Zal dit jullie probleem gaan oplossen?
Wanneer kan ik van het nieuwe TV Anywhere gebruik maken?

TV Anywhere wordt vanaf 1 september beschikbaar! In de periode van 1 tm 10 september zetten we in fases al onze klanten over naar het nieuwe platform. 


 

Wil je Cloud Opnemen?

Plan opnames in vanaf elke TV box en kijk ze ook terug op elke TV box. Neem onbeperkt programma’s op, gewoon tegelijk. Met maar liefst 200 uur opslag. Opnames beschikbaar tot wel 1 jaar.

Plan opnames in vanaf elke TV box en kijk ze ook terug op elke TV box. Met maar liefst 200 uur opslag neem je zo goed als onbeperkt programma’s op. Gewoon tegelijk. Opnames blijven beschikbaar tot wel 1 jaar. Dat zit dus wel snor. Skippen door een opname? Geen probleem met de doorspoelfunctie.

Kortom, Cloud Opnemen geeft je alle vrijheid om je dag te plannen zoals jij wilt. Trouwens ook een uitkomst als iedereen in huis wat anders wil zien.

Al dit moois heb je al voor slechts €5 per maand. Maandelijks opzegbaar.


Geeft dit ook YouTube op de bestaande boxen die dit niet hebben? Zo nee, dan is het misschien een idee om eens te kijken naar een Chromecast. Daarmee kun je wel meer dan alleen YouTube streamen. Ook services zoals Spotify, Netflix en nog meer worden ondersteund. Toen wij zelf thuis nog geen Smart TV hadden, hebben we lang met plezier gebruik gemaakt van een eerste generatie Chromecast en van wat ik begrijp zijn ze alleen maar beter geworden!

-Gilbert


Reageer