Hola,
sinds de laatste update van de tv box naar het nieuwe tv platform is, zoals je ook in deze community kan lezen, de beeld doorvoer niet om over naar huis te schrijven. Zowel het beeld zelf is soms erg vaag of blokkerig, terwijl het de andere keer weer prima is. De tekst van het menu is gedurig ook niet te lezen, maar dat kan ook weer met het eerste punt te maken hebben… het meest irritant is nog wel dat het beeld 30 sec achter loopt t.o.v. de buren. Hierdoor hoor je wat er gaat komen.
leuk alle ideeen om je van de buitenwereld af te sluiten om zo naar een spelletje voetbal of autorace te moeten kijken, maar dat is toch geen oplossing!!!
ik vraag me af of iemand weet of deze vertraging ook op de Apple TV versie is?
Anders stel ik voor om deze aan te schaffen en dat we de kosten kunnen terugvragen bij T-mobile, in het kader van “niet geleverde dienstverlening”
een andere optie zou kunnen zijn dat T-mobile de oude tv versie weer beschikbaar stelt zodat de mensen die dit willen, wel “gewoon” voetbal of autorace kunnen kijken zonder zich te moeten afsluiten van de buitenwereld.
KOM OP T-MOBILE, KOM MET EEN ECHTE OPLOSSING!!!