Wachtwoord vergeten doen?
Goedemiddag @Wierksie96, welkom op de Community!
Graag zorg ik ervoor dat je een wachtwoord reset krijgt, maar met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract vinden. Zou je me een privéberichtje kunnen sturen met de volgende gegeven, alsjeblieft? Dan zorg ik er meteen voor dat je straks weer TV kunt kijken:
-postcode + huisnummer
-geboortedatum
-de laatste vier cijfers van jouw IBAN
-het @t-mobilethuis e-mailadres
Thanks en het komt helemaal goed!
Hoi @Wierksie96, bedankt voor je verificatie in de PM, ik heb gelijk een My T-Mobile Thuis account aangemaakt!
Je gebruikersnaam en wachtwoord heb ik naar je gestuurd middels een privébericht. Jouw wachtwoord kun je direct aanpassen onder Mijn Gegevens in je persoonlijke account.
Nu kun je het TV klantnummer en de TV pincode opzoeken wanneer je inlogt. Scroll op de landingspagina (Overzicht) naar beneden en daar vind je beide gegevens onder het kopje "TV-inloggegevens". Succes!