Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile Anywhere

  • 19 februari 2018
  • 2 reacties
  • 170 Bekeken

In Ede werkt de App prima, als ik in Veenendaal ben werkt de App niet en krijg ik de melding dat hij niet werkt in het buitenland.
Ben ik in Bad Bentheim in Duitsland werkt hij wel!!!
Ik dit probleem al eerder gemeld, echter nog nooit enige reactie ontvangen.
Hoe los ik dat op???
Nu wel graag een reactie 😏

Beste antwoord door Brian

Hey E.Hackenitz, wauw dat is een bijzondere! 🙂 Veenendaal ligt toch niet in een grensgebied. Zou je desondanks eens willen controleren met welk netwerk je verbinding maakt wanneer je je in Veenendaal bevindt? Dit zou het T-Mobile netwerk moeten zijn maar mogelijk maak je verbinding met een andere provider waardoor de app denkt dat je je niet in Nederland bevindt. De app een keer verwijderen en opnieuw installeren doet soms ook wonderen. Ik hoor graag wat het resultaat is!
Bekijk origineel

2 reacties

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 21 februari 2018
Hey E.Hackenitz, wauw dat is een bijzondere! 🙂 Veenendaal ligt toch niet in een grensgebied. Zou je desondanks eens willen controleren met welk netwerk je verbinding maakt wanneer je je in Veenendaal bevindt? Dit zou het T-Mobile netwerk moeten zijn maar mogelijk maak je verbinding met een andere provider waardoor de app denkt dat je je niet in Nederland bevindt. De app een keer verwijderen en opnieuw installeren doet soms ook wonderen. Ik hoor graag wat het resultaat is!

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 februari 2018
Hallo Brian, dank je voor jouw reactie. Ik heb mijn App opnieuw geïnstalleerd en ben binnekort weer in Veenendaal. Zodra ik het daar opnieuw ga testen, krijg je mijn reactie!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen