Sinds een week werkt de volume knop op mijn T-mobile afstandsbedieing niet meer. Ik kan alleen nog maar mijn Sonos beam volumeknop gebruiken middels de app en dit is irritant. Tot voor kort was er geen enkel probleem hier mee. Heeft dit wellicht te maken met een update en iets wat ik moet wijzigen in de instellingen? Sonos kan me hier niet bij helpen. Als ik nu mijn tv aan zet heb ik wel direct geluid. Voorheen had ik dit niet en moest ik eerst het geluid aan zetten via de afstandsbediening. Ik maak connectie via de optische kabel tussen mijn Sonos beam en tv. Volgens Sonos kan ik dit wijzigen door de beam via hdmi aan te sluiten maar alvorens ik dit ga doen wil ik zeker weten dat het niet gewoon een instelling is van mijn t-mobile kastje. Nog ter aanvulling. Als ik mijn afstandsbediening opnieuw wil koppelen aan mijn beam dan herkent hij hem helemaal niet meer. Middels een testje moet je dan je afstandsbedieining richten met de volume knop en schakelen maar dan zegt hij geen connectie te kunnen maken.
Bladzijde 1 / 1
Hallo
Vraag even Hier hulp, en wie weet staat de oplossing er al tussen.
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.