Beantwoord

T-mobile afstandsbediening werkt niet ism Sonos Beam

  • 12 January 2023
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

Reputatie 3

Sinds een week werkt de volume knop op mijn T-mobile afstandsbedieing niet meer. Ik kan alleen nog maar mijn Sonos beam volumeknop gebruiken middels de app en dit is irritant. Tot voor kort was er geen enkel probleem hier mee. Heeft dit wellicht te maken met een update en iets wat ik moet wijzigen in de instellingen? Sonos kan me hier niet bij helpen. Als ik nu mijn tv aan zet heb ik wel direct geluid. Voorheen had ik dit niet en moest ik eerst het geluid aan zetten via de afstandsbediening. Ik maak connectie via de optische kabel tussen mijn Sonos beam en tv. Volgens Sonos kan ik dit wijzigen door de beam via hdmi aan te sluiten maar alvorens ik dit ga doen wil ik zeker weten dat het niet gewoon een instelling is van mijn t-mobile kastje. Nog ter aanvulling. Als ik mijn afstandsbediening opnieuw wil koppelen aan mijn beam dan herkent hij hem helemaal niet meer. Middels een testje moet je dan je afstandsbedieining richten met de volume knop en schakelen maar dan zegt hij geen connectie te kunnen maken. 

icon

Beste antwoord door Cristien 12 January 2023, 16:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Martje0109 Welkom in de Community.

Vraag even Hier hulp, en wie weet staat de oplossing er al tussen.

Succes!

Reageer