Skip to main content

Mijn TV ontvanger geeft iedere dag storing en moet haast iedere dag resetten alles al geprobeert niets werkt. ( nadere kabel HDMI fabrieksinstelling ect...

T mobile totaal onbereikbaar voor dit soort zaken.

diverse keren contact gezocht maar jullie zijn onbereikbaar en computer stem hulp is gewoon K.T

T mobile shop geweest en daar kunnen ze je ook niet helpen.

wat nu opzeggen zodat ik wel contact kan krijgen of kunnen jullie gewoon een nieuwe box sturen?

 

gr  

Hallo @Bianco156 

Welke problemen vertoont de tv box en is deze rechtstreeks op het modem aangesloten zonder dat er iets tussen zit?

Als je gewoon een bekabelde speedtest doet is de snelheid dan goed en werkt internet ook gewoon goed?


Klachten slecht haperent geluid ook met opname na reset weer ok later weer slecht.

Rechtstreeks op modum aangesloten!

 

gr

 


Ik denk dat ik maar gewoon ga opzeggen misschien dat iemand van T mobiole reageert


Hi @Bianco156, super goed dat je jouw verhaal in dit topic deelt! Ik ga je hier gelijk mee helpen, want jij hoort zonder slag of stoot van jouw tv te genieten. Het is zeker niet de bedoeling om op dagelijkse basis de TV Box te resetten, dus ik ga graag op zoek naar een definitieve oplossing. Heel fijn dat @Waqqas jou ook al verder op weg heeft geprobeerd te helpen. Weet wel dat de reactietijd op de Community gemiddels 24 tot 48 uur bedraagt, maar wij doen altijd ons uiterste best om iedereen zo snel mogelijk te helpen.

Ik heb direct jouw verbinding onder de loep genomen en hier zie ik de TV Box(en) niet in terug. Maak jij wellicht gebruik van eigen apparatuur zoals een switch of een adapter? Daarnaast zie ik dat je thuis twee TV Boxen hebt. Geven beide Boxen problemen of speelt dit probleem zich enkel op één van de TV Boxen af. Om zeker te zijn dat ik weet wat er precies bij je speelt, heb ik nog enkele aanvullende vragen voor je:

  • Ervaar jij met het haperende geluid ook haperend beeld of is het enkel het geluid?
  • Ervaar jij dit probleem zowel bij live tv kijken als bij Cloud Opnemen?
  • Maak jij gebruik van externe audioapparatuur?

Ik hoor het heel graag van je, zodat ik verder aan de slag kan. Ik wil dit zo snel mogelijk voor jou fixen! 😊


dag

 

Lees gewoon antwoord dan hoef je niet steeds zelfde bericht te delen. Ik heb nu 1 tv box opgezegt en als dat is afgerond bestel ik een nieuwe wat omslachtig allemaal slechte service en ik ga kijken naar andere provider 

 


Hi @Bianco156, ik had heel graag een andere reactie van je gelezen! Op basis van jouw bericht heb ik de bovenstaande vragen opgesteld. Ik wil graag nog meer informatie, zodat ik je het beste kan helpen. Als jij hier nog kort op terug zou kunnen komen, dan zou dat super zijn. Hoe meer informatie ik weet, hoe beter ik op zoek kan naar dé oplossing. Als jij gebruik maakt van externe audioapparatuur, dan hoor ik heel graag of jij ditzelfde probleem ervaart wanneer je deze apparatuur loskoppelt. Dankjewel alvast! 💪


dag

 

Ik krijg 2x dezelfde vragen en geef antwoord geluid is niet goed. Alles al geprobeert maar tel contact onmogelijk met Tmobile. Ik heb nu mijn 2de tv box geannuleerd en ga deze retour doen en vraag gewoon weer nieuwe aan. 

 

Gr  

 


Hi @Bianco156, merci voor de terugkoppeling! Ik hoor heel graag van je of de nieuwe TV Box geen geluidproblemen met zich mee brengt, zodra deze up and running is. Mocht jij daarnaast gebruik maken van externe audioapparatuur, dan zou je kunnen proberen om die apparatuur te ontkoppelen om te zien of het geluid dan wel zonder problemen werkt. Ook zou een powerflip van de TV Box het probleem kunnen verhelpen, dit doe je als volgt:

  1. Haal de stekker uit het stopcontact
  2. Wacht minimaal 10 seconden.
  3. Stop de stekker weer terug.

Ik hoop natuurlijk enorm dat de nieuwe TV Box geen problemen gaat opleveren, maar hoor het heel graag van je wanneer dit wel zo is. Ik wil namelijk dat jij zonder problemen kan genieten van jouw geluid en tv!