Skip to main content

Zo goed als continu hebben we last van beeld en geluid dat niet synchroon loopt met elkaar. Zetten we een uitzending tijdelijk op pauze, spoelen we vooruit of achteruit wil nog wel eens helpen.
Ook de voeding uit en weer in de tv box stoppen wil nog wel eens werken.

Pas geleden ook de première van de Ghostbusters Afterlife zitten kijken. Uit ergernis maar uitgezet omdat de ondertiteling 10 seconden oid later zichtbaar was dan hij zou moeten.
Ik kon het nog wel volgen maar mijn kinderen die wel wat Engels kunnen verstaan totaal niet.

Sommige Nederlandse programma's zijn ook van ondertiteling voorzien. Uitzetten is dan weer niet mogelijk. Meerdere personen zullen deze ondertiteling niet erg vinden maar een aan-uit functie zou makkelijk zijn.

Hoi ​@Sandervp, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken.

Zou je je profiel willen aanvullen met de volgende gegevens? Dan kijk ik met je meekijken: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer.

Ook ben ik benieuwd of je extern audio apparatuur hebt aangesloten, zo ja, kan je die eens loskoppelen en controleren of het beeld en geluid dan wel synchroon loopt? Ook ben ik benieuwd of je de Mediabox bekabeld hebt aangesloten of via wifi, als je hem via wifi hebt aangesloten, kan je hem eens bedraad aansluiten en nogmaals controleren of het beeld en geluid dan wel synchroon lopen?

Als laatste nog een tip wat wel eens kan helpen is om Dolby op Stereo te zetten in de instellingen.

Reageer