Bij ons zijn ze nu al 3 maanden bezig met oplossen van de storing, maar er komt geen vergetering wanneer gaat dit een keer plaats vinden?
Hoi
Maandag is dag 3 dan hoop ik dat ze reactie geven want dat doen ze ook nooit en hoop dat ze nu wel een keer verder kijken als hun neus lang is,
Al 4x een monteur van guidion en e-fiber monteur de lijn nagekeken en er is nogsteeds geen verandering
Goeden middag, het is nu dinsdag en ik heb nog niets gehoord van de melding en wat ze nu van plan zijn
Ik zie dat de technische dienst het ticket heeft gesloten, omdat dit issue deel uitmaakt van een algemeen probleem. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig met het onderzoek, zodat dit opgelost kan worden. Op dit moment durf ik nog niet te zeggen op welk termijn dit zal zijn. Ik wil je in ieder geval ontzettend bedanken voor je geduld!
Word er ook gelijk een melding gemaakt over dat wij zelf ( de consument) weer geen reactie krijgen of info over wat er allemaal speelt, vanaf januari tot vandaag denk 1x een telefoontje gehad dat ee iets is opgelost terwijl dit niet zo was
Hallo
Heb je dit probleem ook met de WiFi en bekabeld internet dat het niet stabiel werkt?
Welke router heb je en is deze al voorzien van een fabrieksreset?
Wellicht kan je de internetkabel tussen ONT en router ook eens vervangen? Wat heb je nog bekabeld aangesloten op de router?
Is een vervangende router al eens geprobeerd?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.