Skip to main content

Bij ons zijn ze nu al 3 maanden bezig met oplossen van de storing, maar er komt geen vergetering wanneer gaat dit een keer plaats vinden?

Hoi @Patjuhh1987, ik heb het direct voor je nagekeken! Er staat op dit moment een ticket open bij de technische dienst. Zij zullen het zo snel mogelijk onderzoeken en oplossen. De verwerkingstijd is op dit moment 3 werkdagen. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana


Maandag is dag 3 dan hoop ik dat ze reactie geven want dat doen ze ook nooit en hoop dat ze nu wel een keer verder kijken als hun neus lang is,

Al 4x een monteur van guidion en e-fiber monteur de lijn nagekeken en er is nogsteeds geen verandering


@Patjuhh1987 Mocht je morgen nog niks hebben gehoord, laat het mij dan alsjeblieft weten. Ik ga er dan meteen opnieuw voor je achteraan! 


Goeden middag,   het is nu dinsdag en ik heb nog niets gehoord van de melding en wat ze nu van plan zijn


@Patjuhh1987 Ik ben gelijk voor je gaan kijken! 

Ik zie dat de technische dienst het ticket heeft gesloten, omdat dit issue deel uitmaakt van een algemeen probleem. Gelukkig zijn mijn collega’s druk bezig met het onderzoek, zodat dit opgelost kan worden. Op dit moment durf ik nog niet te zeggen op welk termijn dit zal zijn. Ik wil je in ieder geval ontzettend bedanken voor je geduld! 


Word er ook gelijk een melding gemaakt over dat wij zelf ( de consument) weer geen reactie krijgen of info over wat er allemaal speelt,  vanaf januari tot vandaag denk 1x een telefoontje gehad dat ee iets is opgelost terwijl dit niet zo was


Hallo @Patjuhh1987 

Heb je dit probleem ook met de WiFi en bekabeld internet dat het niet stabiel werkt?

Welke router heb je en is deze al voorzien van een fabrieksreset?

Wellicht kan je de internetkabel tussen ONT en router ook eens vervangen? Wat heb je nog bekabeld aangesloten op de router?

Is een vervangende router al eens geprobeerd?


Ik heb de odido t56 met een cat 8 tussen de ont en de router en tussen de router en de mediabox zit ook een cat 8 kabel dus alles is bekabelt aangesloten     en ik heb hem al een keer een fabrieks reset gegeven 

 

En sorry voor de late reactie maar had hem niet binnen gekregen


@Patjuhh1987 Heb je de nieuwe update van de Mediabox al ontvangen? Ik ben benieuwd of dit voor verbetering heeft gezorgd. 

Laat je het mij weten?


@Patjuhh1987 Heb je de nieuwe update van de Mediabox al ontvangen? Ik ben benieuwd of dit voor verbetering heeft gezorgd. 

Laat je het mij weten?

Wat is de nieuwste update versie dan? Mvg


Versie 12.8.6755 @Patjuhh1987


Thnx


Reageer