Goedemorgen @Vught, top dat je dit aangeeft op de Community. We kunnen er nu mee aan de slag!
We hebben een tijd problemen gehad met het registeren en volledig aanmelden van modems in de omgeving van Vught en Tilburg. Hierdoor ervoeren gebruikers TV en vast Bellen problemen. Na een aanpassing vanuit onze kant zal alles weer werken zoals het hoort. Hiermee wordt wel alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen, houd er daarom alsjeblieft rekening mee dat je het Wifi-wachtwoord straks invoert zoals deze achterop het modem staat. Ik zal de aanpassing meteen uitvoeren, je zult de verbinding een klein kwartiertje weg zien vallen. Laat me weten of het gewerkt heeft!
Update: het Draytek modem is niet volledig uitleesbaar. Ik kan daarom geen aanpassing op afstand doen, zou je het zelf op de volgende manier willen uitvoeren?
1. Druk met een tandenstoker of paperclip de Factory Reset (linkeronderkant naast de lampjes) in en houd deze ingedrukt tot de ACT LED sneller gaat knipperen.
2. Laat de Factory Reset na 10 seconden weer los. Alle instellingen van het modem zijn nu hersteld naar de fabriekswaarden.
3. Check of je modem weer online is, dit kan drie minuten duren. Op de sticker op het modem staan de username en wachtwoord waarmee je weer kunt inloggen op het modem.