Skip to main content

Sinds gisteren hebben wij geen beeld meer, alleen maar blokjes en storing, wel werkt het geluid.

Het stappenplan is doorlopen; de kabels zijn goed (getest met nieuwe internetkabel), een andere topbox geeft hetzelfde resultaat net als het resetten van topboxen en modem.

 

Met de interactievebox kan ik gewoon opnames bekijken, de tv en HDMI kabel zijn ook in orde.

 

Volgens het forum en de website hier zijn er geen storingen, maar wanneer ik het servicenummer van T-Mobile bel krijg ik meteen een melding dat er een tv storing is.

Waarom zo geheimzinnig als er een storing is?

Hey @Gijs L 

Gisteren was er ook een storing op ODF in sommige gebieden, die leek opgelost.

Misschien heeft niemand de community bijgewerkt.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


@Waqqas 

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik hoop dat de storing alsnog verholpen word, en dat dit ook op de fora gedeeld word voor de andere getroffen klanten.

 

Mvg Gijs


Hey @Gijs L 

De storing is inmiddels hier te volgen.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385


Hi @Gijs L, bedankt voor je bericht! De storing is gisteren verholpen maar vanochtend bleken er toch nog wat problemen te spelen met TV in Alphen. De storingsmelding staat inmiddels online en we gaan dit zo snel mogelijk oplossen! Excuses voor het ongemak.


Since yesterday I lose internet connection. Today I called T-mobile and they know that something happening but they don't know exactly what. This is on 2406AH. This building has optic cable but somthing went wrong. See picture, no internet.

 


Hi @Ynot06, there was a power outage in Alphen earlier this week which first caused connection problems and eventually meant we had to perform reset in the data center. The issue has since been resolved and a reset on your end should get the service back up. Apologies for the inconvenience!


Hi Brian, thanks for advice, l just reset and all is fine. Thanks again. 


Reageer