Skip to main content

Helaas. Ik ga afscheid nemen van T-Mobile. Ontelbare malen storingen in zappen en opnemen. Intussen zijn de boxen vervangen, monteurs langs geweest. Resultaat; niks, nada. Dit duurt al langer dan een half jaar!

 

Ok, dank dat je dit nog even liet weten. Jammer dat het niet opgelost kon worden. Hier heb ik prima TV beeld T-Mobile.


Hoi @bw.matthijs, sorry dat wij dit niet eerder voor je konden oplossen, het liefst had ik je nu al zorgeloos zien genieten! Ik zie dat wij op dit moment nog een actief onderzoek voor je hebben lopen. Zodra er meer nieuws is zal je door ons op de hoogte worden gebracht. 

Ik hoop dat wij hiermee toch nog de gewenste oplossing aan je kunnen bezorgen!


Bedankt voor jouw reactie.

Ik heb er een hard hoofd in, gezien de acties die in het afgelopen half jaar hebben plaatsgevonden.

Allerlei service mensen op bezoek, vervanging van de box. Normaal ben ik een positief mens, maar bij T-mobil even niet


Reageer