Skip to main content

storing tv

  • 16 juni 2024
  • 6 reacties
  • 195 Bekeken

  • is een King Poster
  • 32 reacties

Helaas is het niet mogelijk tv te kijken, de verbinding breekt na enkele seconden af met de melding “‘er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?” . Wat kan ik hier aan doen?

Uitgelichte reactie

16 juni 2024

Goed dat je hierover aan de bel trekt! @Wacker 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten. Het valt mij op dat je de Mediabox via een Devolo hebt aangesloten op het modem. Wil je eens proberen om deze rechtstreeks op het modem aan te sluiten? Ik ben benieuwd wat dat doet! 

6 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 16 juni 2024

Goed dat je hierover aan de bel trekt! @Wacker 

Ik ben meteen het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten. Het valt mij op dat je de Mediabox via een Devolo hebt aangesloten op het modem. Wil je eens proberen om deze rechtstreeks op het modem aan te sluiten? Ik ben benieuwd wat dat doet! 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 16 juni 2024

Hallo Tessa, gedaan, maakt geen enkel verschil.

 

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 16 juni 2024

(Heb het weer teruggestoken, anders doet m’n wifi het niet)


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 17 juni 2024

@Wacker Maak je toevallig gebruik van een Samsung TV en kijk je via de app of ervaar je dit echt alleen op de Mediabox?

Mocht je gebruik maken van de app, wil je dan de volgende vragen beantwoorden?

  • Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  •   Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  •    Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
  • Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?

Indien je wel alleen gebruik maakt van de Mediabox, wil ik je vragen om deze nog eenmaal een herstart te geven, samen met het modem. Ik maak daarna direct een ticket aan naar onze technische dienst. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.

Daarnaast ben ik nog benieuwd of je dit alleen bij Live TV kijken ervaart of ook bij Terug Kijken en Opnemen? Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 😊

 


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 32 reacties
  • 19 juni 2024

Beste Teresa, ik kijk via de Mediabox TV op een Philips TV. Opnemen lijkt niet te gaan. Ik had eergisteren weer even TV gekeken, daar liep audio en video asynchroon.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 19 juni 2024

@Wacker Dank je wel voor je terugkoppeling! Wil je eens proberen om de instellingen van Dolby > Stereo te zetten? 

Je doet dit als volgt: Instellingen > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid > Geavanceerde geluidsinstellingen. 

Laat je mij weten of het is gelukt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen