Skip to main content

Hallo.

Tot volle tevredenheid werk ik sinds kort met jullie nieuwe systeem, opnemen in de cloud. Ondertiteling via instellingen “dovenondertiteling” maak ik veel gebruik van. Staat standaard aan. Maar helaas. Sinds dinsdagavond werkt het niet meer. Geen ondertiteling dus. Resetten helpt ook niet. Staat nog steeds wel goed ingesteld. Is er een storing waar aan gewerkt wordt soms? Ik hoor het graag. Alvast bedankt.

Hoi @Rien.1945,

Er is op dit moment een storing waardoor teletekst - dus ook pagina 888 - niet werken. Het probleem ligt bij de NPO, dus T-Mobile heeft daar geen invloed op. Hopelijk is het snel opgelost.

Bron


Het systeem wat ik nu heb werkt toch niet met Teletekst? Of is het er wel van afgeleid? Overigens bedankt voor het snelle antwoord.


Teletekst wordt inderdaad niet meer als zodanig doorgegeven, maar TT888 wordt wel als bron gebruikt voor de ondertiteling.


Helemaal duidelijk. We wachten rustig af tot alles is hersteld door NPO.