Skip to main content

al 2 dagen problemen met tv kijken , beeld wat achter blijft bij geluid , error meldingen en 

het niet kunnen bedienen van de tv box  , zowel op poort 3 als 4 ???

modem en tv box al gereset .

helaas geen verbetering .

via laptop of telefoon wel zonder problemen kijken .

Hi @Kycos, heel goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik ga je hier meteen bij helpen, zodat je zo snel mogelijk weer zonder problemen tv kunt kijken. Kun je aangeven welke error meldingen je in beeld te zien krijgt? Ook zie ik dat je drie TV Boxen hebt. Speelt dit issue enkel op één van de drie TV Boxen of bij alle drie? Daarnaast wil ik aan je vragen of je ook gebruikmaakt van externe audio-apparatuur? Tot slot hoor ik graag van je of je de TV Box(en) in kwestie rechtstreeks op het modem hebt aangesloten? 

Mocht jij enkel de problemen op één TV Box ervaren, dan wil ik je vragen om één van de andere TV Boxen op de plek neer te zetten van de TV Box die kuren vertoont. Vervolgens kun je dan checken of deze TV Box hetzelfde probleem laat zien of dat het enkel één TV Box is met dit euvel. Ik hoor het graag van je, zodat ik verder aan de slag kan! 💪

 


Hoi Lisa ,

Het probleem doet zich voor op alle aansluitingen , 2 van de 3 zitten 

rechtstreeks aangesloten op de modem .

De meeste malen begint het beeld achter te lopen bij het geluid , als je dan 

wil overschakelen naar een andere zender krijg ik rechtsboven een error melding 

Afstandsbediening reageert dan ook niet meer 

Ook krijg ik de melding dat de box  niet is aangesloten op poort 3 of 4  , volgens mij 

heb ik ook een keer een code 919 voorbij zien komen.

Geen externe apparatuur aangesloten.

Heb van ellende mijn beeld via de laptop maar gestreamd 😬

M.vr.gr 

Kees

 

 

 

 


Hi @Kycos, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Zou je de UTP-kabel eens kunnen vervangen en aangeven of dit een positief verschil laat zien? Mocht dit niet helpen, dan ga ik graag een verzoek indienen bij onze technische dienst. Hiervoor is het nog wel noodzakelijk om de exacte foutmelding te weten. Zou je nog kunnen aangeven welke error je ziet, naast de code 919 en dat de TV Box niet is aangesloten op poort 3 of 4? 

Ik wil dit heel snel voor je fixen! 😊


Reageer