Skip to main content

Goedendag.

Ik heb geen internet meer dus ook geen TV dus ook geen thuiswerkmogelijkheid..Kortom helemaal waardeloos en moet snel oogelost worden. Laatst heb ik klantenservice gebeld en kreeg daarna daarvoor een rekening van 29 euro belkosten dus maar even op deze manier dan.

Kan iemand zsm helpen want ik kan helemaal niets meer nu en voorheen 13 jaar klant van telfort/kpn en is nooit gebeurd. En nu al binnen twee weken plat.

Ik heb alles opnieuw opgestart/ gereset dus dat is het allemaal zeker niet.

Op het extra kastje wat de monteur van Guidion opgehangen heeft knippert het PONlampje en op de Zyxell het wereldbolletje natuurlijk rood.

Kan er iemand zsm een ticket aanmaken om iemand in de wijkkast te laten kijken want zo simpel lijkt het te zijn, omdat het eerst werkte en nu waarschijnlijk iemand iets verkeerds heeft gedaan.

XXXX

Alvast hartelijk dank.

 

Mvg Dennis

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht. 

Er is al een voucher via privébericht verzonden. 


Er is al een voucher via privébericht verzonden. 


Sorry per ongeluk als antwoord geselecteerd. 


Hallo @Flappie9999 ,

Uit je privéberichtje begreep ik dat alles weer werkt. Dat is fijn om te horen, mocht je verder nog vragen hebben of in de toekomst. Stel ze gerust hier op de Community.


Ga ik zeker doen.

Bedankt voor je online hulp in de avonduren


Reageer