Goedendag.
Ik heb geen internet meer dus ook geen TV dus ook geen thuiswerkmogelijkheid..Kortom helemaal waardeloos en moet snel oogelost worden. Laatst heb ik klantenservice gebeld en kreeg daarna daarvoor een rekening van 29 euro belkosten dus maar even op deze manier dan.
Kan iemand zsm helpen want ik kan helemaal niets meer nu en voorheen 13 jaar klant van telfort/kpn en is nooit gebeurd. En nu al binnen twee weken plat.
Ik heb alles opnieuw opgestart/ gereset dus dat is het allemaal zeker niet.
Op het extra kastje wat de monteur van Guidion opgehangen heeft knippert het PONlampje en op de Zyxell het wereldbolletje natuurlijk rood.
Kan er iemand zsm een ticket aanmaken om iemand in de wijkkast te laten kijken want zo simpel lijkt het te zijn, omdat het eerst werkte en nu waarschijnlijk iemand iets verkeerds heeft gedaan.
XXXX
Alvast hartelijk dank.
Mvg Dennis
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.