Skip to main content

Ik kan al zo'n 5 dagen geen opnames kijken, home button, gids en diverse andere functies doen het niet. Tv start op zonder geluid en met vastgelopen beeld, bij zender wisselen doet geluid en beeld het wel. Wanneer ik naar opnames ga krijg ik de melding dat er geen internet connectie is maar er staat dat hij verbonden is met mijn WiFi netwerk. Sinds vandaag kan ik ook niet meer pauzeren, als ik pauzeer gaat hij meteen weer verder met de melding dat er te lang gepauzeerd is. Ik betaal voor interactieve tv maar heb het dus niet. Elke dag kijk ik of er storingen zijn, er staat steeds dat er een storing voor tv is op mijn postcodegebied en dat ik moet kijken in mijn Odido. Daar staat dat er aan gewerkt wordt, al zo'n 5 dagen...... Ik wil graag duidelijkheid en een oplossing. 

Hi @Ingrid vT, het kan zeker zijn dat dit veroorzaakt wordt door de werkzaamheden, maar ik wil toch graag met je meekijken! Ervaar je deze problemen via de Odido TV App of maak je gebruik van de Mediabox? Mocht je van de Mediabox gebruik maken, wil je dan het modem en de Mediabox van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen. De Mediabox gaat nu opstarten. Met een beetje geluk werkt alles nu weer zoals we graag willen! Laat je me weten of dit heeft geholpen? 


Goedemiddag Nora, bedankt voor je reactie. Ik kijk via een mediabox en heb de stappen die je aangeeft uitgevoerd. Voor nu lijkt alles weer te werken. Nogmaals bedankt voor de oplossing! Wel jammer dat er bij werkzaamheden niet even een bericht verspreid wordt met deze mogelijke oplossing, zou een hoop frustratie schelen. Ik dacht na Caiway een betere provider te hebben gevonden maar dat vertrouwen is wel weg helaas.

 Fijne avond. Groet, Ingrid 


Reageer