Skip to main content

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de TV in omgeving Heerhugowaard? Deze happert enorm, soms zelfs om de 30 seconden. Ik weet dat er problemen in Schagen geweest zijn, maar hier nu dus ook. 

Ik heb al een reset van de modem gedaan, maar dat mocht niet baten en is zelfs nu nog erger! 

Hoi @MandydeB26, goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen je verbinding bekeken. Ervaar je dit alleen op de Mediaboxen of merk je ook iets op de Wifi/het bekabeld internet? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Hoi @MandydeB26, goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen je verbinding bekeken. Ervaar je dit alleen op de Mediaboxen of merk je ook iets op de Wifi/het bekabeld internet? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana

 

Hi Ishana,

Dank voor je reactie. We merkte het alleen bij de mediaboxen en alleen met tv uitzendingen. De apps werkte wel gewoon naar behoren.  Ik ben nog even verder gaan zoeken en heb toen, na het lezen van wat berichten hier op de communitie, wat dingen uitgeprobeerd. Uiteindelijk is het gelukt. Laten we hopen dat het zo blijft. Zo lang hebben we geen glasvezel en zou raar zijn als we er op achteruit gaan ipv vooruit. :) 

Maar dank voor je reactie...voor nu dus geen probleem meer. 


@MandydeB26 Super fijn om te lezen dat je met de tips op de onze community de verbinding hebt hersteld, dat is precies waar onze community voor staat! 😀


Reageer