Skip to main content

Goedendag,

 

Ik lees meerdere malen op het forum dat er een storing actief is in de omgeving van Vught.

Is het al duidelijk wanneer deze is opgelost?

Wij hebben al een aantal weken last van blokkerig beeld op sommige zenders, aan het netwerk (750mbit glasvezel) ligt het niet. Maar om nu alles via chromecast te streamen vind ik onderhand wel irritant worden.

Ik ga nogmaals zelf proberen via een reset van diverse apparatuur te proberen of het is opgelost.

 

 Hoi @RichardP23,

 

Welkom op de Community, goed dat je hier jouw vraag stelt! :smile: De haperingen zijn nog in onderzoek en onze techneuten zitten om tafel met alle betrokken partijen om te zoeken naar een eindoplossing. Het lijkt erop dat het vervangen van een netwerkmodule als beste reddingsmiddel naar voren komt. Ze gaan dit zo spoedig mogelijk testen en zullen het zo snel mogelijk oplossen. Sorry voor het ongemak! Het probleem is op 24 januari aangekaart, het kan daarom goed kloppen dat het sinds een aantal weken blokkerig beeld oplevert. 


Reageer