Als wij begin gemist kijken op NPO of RTL4 dan blokt het beeld heel erg.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Remco, welkom op het klantenforum.
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum.
Zou je kunnen aangeven of dit probleem recent is ontstaan, of al een tijdje loopt?
Ik haak meteen even aan als medeklant. Uitzending gemist van SBS 6 en Spike geven hetzelfde probleem, het is zo blokkerig dat het in zijn geheel niet kijkbaar is. Om het beeldend te zeggen: 1995 belde, ze willen hun streams terug. ;)
Ik heb zelf net de Amulet van de stroom gehaald, dat gaf wel de upgrade die blijkbaar ergens is blijven hangen, maar geen verbetering op het blokkerige gedoe. Dit is voor mij in ieder geval een recent probleem.
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum.
Zou je kunnen aangeven of dit probleem recent is ontstaan, of al een tijdje loopt?
Ik haak meteen even aan als medeklant. Uitzending gemist van SBS 6 en Spike geven hetzelfde probleem, het is zo blokkerig dat het in zijn geheel niet kijkbaar is. Om het beeldend te zeggen: 1995 belde, ze willen hun streams terug. ;)
Ik heb zelf net de Amulet van de stroom gehaald, dat gaf wel de upgrade die blijkbaar ergens is blijven hangen, maar geen verbetering op het blokkerige gedoe. Dit is voor mij in ieder geval een recent probleem.
Hi Remco, ik zoek dit graag verder voor je uit! Ervaar je dit met beide TV-boxen of alleen met één van de twee? Zou je mij via een privébericht het MAC-adres van de TV-Boxen door willen sturen? Dan zet ik je melding door naar onze technisch specialisten. @Kaassausje ik neem jouw melding hier ook in mee! 🙂
Voor mij lijkt het probleem zichzelf op dit moment grotendeels te hebben opgelost. Bij Spike krijg ik nu wel 'error: deze content is niet meer beschikbaar', verder een aantal random zenders getest, maar geen storing meer gezien.
---
Edit: Bij het ene programma op Spike krijg ik de content-error, bij het andere programma niet.
---
Edit: Bij het ene programma op Spike krijg ik de content-error, bij het andere programma niet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.