Skip to main content

Hallo, sinds vanochtend krijgen wij alleen nog maar het Amino logo op de televisie te zien, en dat programma wordt al snel saai 😉.

Wat we al hebben geprobeerd:

- Spanning 10sec los

- Alles 30sec los

- Alles 10sec los en alleen TV + spanning aansluiten

- reset knopje bij de USB poort 10sec met paperclip indrukken

- reset knopje ingedrukt houden en dan spanning aansluiten

Levert allemaal helemaal nul komma nul verandering op: het Amino logo is het enige dat verschijnt op de televisie.

Het lampje brandt overigens paars, ofwel blauw en rood tegelijk. Op de afstandbediening reageert hij ook niet. Het paarse lampje en het vast blijven staan van het Amino logo doet ons vermoeden dat een software update mis is gegaan of zo. Graag hulp!

Kastje: Amino model 610x, S/N 68-4155056.

Anyone?

Hi @Jeroendg2401 dank je wel voor het laten weten wat je al getest hebt! Wat gek dat je dit ziet op de TV Box. Ik ben meteen ook je verbinding ingedoken om te kijken of ik de oorzaak kan achterhalen. Ik zie trouwens geen TV Box aangesloten staan op een LAN-poort. Kan dat kloppen? Verder zie ik op LAN-poorten 1 en 3 wel apparaten aangesloten staan die een IP-lease error krijgen, maar ik kan niet direct zien welke apparaten dit zijn. Kan het zo zijn dat je een switch tussen de TV Box en het modem hebt aangesloten? Mocht er een update gedaan zijn, dan kan het voorkomen dat de update niet goed doorkomt als de TV Box niet rechtstreeks op het modem is aangesloten. Mocht dit niet het geval zijn, dan vermoed ik dat wellicht de TV Box defect is. Ook gezien de kleur lampjes dat je aangeeft. Dit zou of rood of blauw moeten zijn en niet paars.

Als ik deze voor je kan swappen, kan je kiezen uit een Aria 7x (nieuwe versie van de 610 en werkt hetzelfde zoals je gewend bent) of onze nieuwe Mediabox. De Mediabox kan tevens via wifi aangesloten worden. Meer informatie over de Mediabox vind je in dit topic: Nieuw bij Odido TV: Mediabox | Odido community.

Laat je weten of ik dit voor je kan regelen of dat het gelukt is met de 610?

Hi, dank voor de reactie. Ik zou graag de Aria 7x ontvangen als dat kan. Moet de oude ergens heen worden gestuurd? Ik verwacht dat de oude namelijk niet te redden is; ook zonder internet verbinding doet hij niets anders dan het logo tonen terwijl er normaal gesproken een melding zou komen dat er geen verbinding is. Dus als het kan graag de Aria 7x box! Zijn de aansluitingen ook gelijk aan de oude? Alvast dank!

Hi @Jeroendg2401, de Amino 610 hoeven we niet meer terug, die kun je inleveren bij een recycle punt. Ik heb de 7x voor je opgestuurd! Hier ontvang je zodadelijk een bericht over en zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido

Reageer