Skip to main content

T-Mobile bied diverse Stingray kanalen aan via T-Mobile thuis.
Onlangs heb ik de app van Stingray geinstalleerd om zo ook via de app muziek van Stingray af te kunnen spelen. Van Stingray kreeg ik deze week een mail met daarin het volgende bericht:

Beste Stingray Music-luisteraar,


De afgelopen jaren had Stingray het genoegen u, middels onze Stingray Music-app, te voorzien van onze door experts samengestelde muziekkanalen.

Met ingang van juni 2022 moeten we u meedelen dat de app en de webplayer van Stingray Music alleen nog beschikbaar zijn via tv-providers die de kanalen van Stingray Music aanbieden.

U kunt nagaan of uw tv-provider de kanalen van Stingray Music aanbiedt door een bezoek te brengen aan de 
Stingray Music-website en uw provider op te zoeken in de keuzelijst met kanaalnamen onder Vind playlist.

Als uw tv-provider onze kanalen niet aanbiedt, adviseren we u om uw provider te laten weten dat u interesse hebt in Stingray!

We bieden onze excuses aan voor enig ongemak dat dit voor u met zich meebrengt, en beantwoorden graag uw vragen hierover.

Bedankt voor uw steun en voor het luisteren.

Hoogachtend,
Het Stingray Support Team


Op de site van Stingray staat T-Mobile en/of Tele2 niet bij de providers die Stingray aanbieden.

Graag zou ik, en wellicht meerdere gebruikers, toch gebruik willen maken van deze app. 
Is dat aan te passen?

Verder is iConcerts van Stingray nu de zender van de maand en zend soms leuke concerten uit.
Helaas ben ik niet altijd in de gelegenheid om een bepaald concert te zien vanwege de tijd dat het uitgezonden wordt. Helaas is de uitzending niet op te nemen. Is dat wel mogelijk als ik de zender eventueel aanschaf in via het Kids & Music pakket?

 

Verder is iConcerts van Stingray nu de zender van de maand en zend soms leuke concerten uit.
Helaas ben ik niet altijd in de gelegenheid om een bepaald concert te zien vanwege de tijd dat het uitgezonden wordt. Helaas is de uitzending niet op te nemen. Is dat wel mogelijk als ik de zender eventueel aanschaf in via het Kids & Music pakket?

De zender van de maand kun je inderdaad niet opnemen, maar als je de zenders in je abonnement hebt, kan dat wel.

Bron: zenderoverzicht.


Word hier misschien de app bedoeld welke men kan installeren vanuit de appstore of playstore  als men daar kijkt kan men hem wel koppelen aan het abonnement van de provider.

Zelf deze ook wel eens op mijn telefoon gehad en je moest dan even de tv aanzetten om hem te koppelen aan je abonnement. 


Hi @tonlabee, super leuk dat je zo enthousiast bent over Stingray! Heel goed dat je hiervoor aanklopt. Ik kan je gelukkig laten weten dat een andere klant die net zo scherp is als jij dit onlangs aangaf. Intern hebben wij dit dan ook aangekaart bij Stingray en wij zullen ook in dit rijtje verschijnen. Dus je kan hier gelukkig nog steeds gebruik van blijven maken! 😁


Hi @tonlabee, super leuk dat je zo enthousiast bent over Stingray! Heel goed dat je hiervoor aanklopt. Ik kan je gelukkig laten weten dat een andere klant die net zo scherp is als jij dit onlangs aangaf. Intern hebben wij dit dan ook aangekaart bij Stingray en wij zullen ook in dit rijtje verschijnen. Dus je kan hier gelukkig nog steeds gebruik van blijven maken! 😁

Op dit moment kun je inderdaad nog wel beperkt gebruik maken van de Stingray app voor iOS of Android. Het T-Mobile logo komt ook als provider in de app alleen zijn wel al je favorieten weg en is de keuze van zenders, moods, genre's etc. beperkt geworden. Ik hoop dat straks weer de volledige functionaliteit beschikbaar is. 


Word hier misschien de app bedoeld welke men kan installeren vanuit de appstore of playstore  als men daar kijkt kan men hem wel koppelen aan het abonnement van de provider.

Zelf deze ook wel eens op mijn telefoon gehad en je moest dan even de tv aanzetten om hem te koppelen aan je abonnement. 

Dat klopt, dat is ook gedaan maar sinds de aanpassing is de functionaliteit beperkt geworden.


Hi @tonlabee, graag wil ik je verwijzen naar het volgende topic: Stingray | T-Mobile Community! Hier is ook aangegeven dat bepaalde functies in de App missen. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met Stingray zelf. Over de verdwenen afspeellijsten is alvast een notitie gemaakt. Dus hopelijk kan je de andere punten ook bij hen aankaarten. 


@tonlabee Heb net even op mijn iPhone gezet en zie dat hij inderdaad beperkt is vergeleken bij eerder, dus gaat er weer af,  m.a.w. u heeft gelijk.


Ik plak hier een reactie van @BeMu uit het andere Stingray-topic die mij geholpen heeft:

Als er geen tv abonnement is bij T-Mobile of andere provider welke Stingray in het portfolio hebben zal het niet werken,  voor een activatie moet men de tv op een van de Stingray radiokanalen zetten en vervolgens de smartphone of tablet etc bij de tv houden.

Als men de app opent verschijnen de providers welke Stingray aanbieden, helaas geen Ziggo aangezien er ook mensen zijn welke Ziggo kabel tv gebruiken.

Het koppelen lukte bij mij eerst niet omdat ik een tv-zender gebruikte. Om de app aan te melden moet je een van de radiozenders aanzetten. Die zitten in het basispakket en kun je dus zonder extra kosten luisteren.