Beantwoord

Stingray iConcerts - App Activatie

  • 13 June 2022
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 2

Heel fijn dat Stingray iConcerts de Zender van de Maand is.

De mailing die T-Mobile over de Zender van de Maand verstuurde vermeldt dat je ook de streaming app van Stingray op je telefoon of tablet kunt gebruiken. Ik heb de stappen gevolgd, maar blijf steken in de authorisatie. Account aangemaakt, provider gekozen en vervolgens op de TV de zender gekozen om te laten luisteren. Krijg daarop iedere keer de foutmelding dat het activeren niet is gelukt. Ook wanneer ik van kanaal wissel van iConcerts naar Classica.

Inmiddels met telefoon, tablet en laptop geprobeerd, maar de “grace” periode verloopt.

Vraag: is de authorisatie alleen mogelijk wanneer de zender niet langer “Maand” maar “regulier” is?

 

icon

Beste antwoord door TMTV 14 June 2022, 00:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @dansmans,

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, tot iemand mij erop wees dat je de app moet activeren met een van de radiozenders. Met de tv-zenders werkt het inderdaad niet. Dat had wel iets duidelijker in de mail kunnen staan, maar nu de oplossing gevonden is, is koppelen heel makkelijk. Succes!

Reputatie 2

Hoi @dansmans,

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, tot iemand mij erop wees dat je de app moet activeren met een van de radiozenders. Met de tv-zenders werkt het inderdaad niet. Dat had wel iets duidelijker in de mail kunnen staan, maar nu de oplossing gevonden is, is koppelen heel makkelijk. Succes!

Top!

Dankje voor je snelle antwoord. Inderdaad: even van TV naar Radio switchen lost het direct op. Wel alle devices los activeren, omdat het niet aan je account gekoppeld is, maar aan je device.

Overigens: niet alleen de mailing kan duidelijker. Het lijkt een beetje een houtje-touwtje aanbod. Na authorisatie zag ik dat het een Vodafone dienst lijkt te zijn. De web-player is ook wat karig, en ook daar moet je kiezen voor Vodafone als aanbieder om het uitzendschema te kunnen bekijken.

Wel tof: ik kom er nu dus achter dat er een hele reeks radio zenders van Stingray is.

@TMTV dankje voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +6

Fijn dat het werkt en dat je een hoop nieuwe zenders gevonden hebt! De verwijzing naar Vodafone is nog een restje van toen Thuis daar onderdeel van was. Later is dat door T-Mobile overgenomen. Ik heb het gemeld en ze gaan het doorgeven aan Stingray.