Skip to main content

Zenders, behalve regionale zending blijven stilstaand. Na enkele seconden weer verder om volgens weer stil  te staan. Is er een storing?

Hi @Hub65, heel goed dat je hier gisteravond gelijk een melding van hebt gemaakt! Er speelde gisteren geen algemeen probleem bij ons, dus ik ga je hier graag bij helpen. Ervaar je dit deze ochtend ook nog steeds? Zo ja, speelt dit zich dan af op alle TV Boxen die je in huis hebt? Ik wil je graag vragen om een zogenoemde powerflip uit te voeren. Dit doe je als volgt:

Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.

Ook zie ik dat je momeenteel nog het Draytek modem in huis hebt. Ik swap deze met alle liefde voor je naar ons Zyxel modem. Zie je dat zelf ook zitten? 💪


Beste Lisa,

 

TV van de stroom gehaald, opnieuw opgestart, probleem verholpen. (misschien tip voor een eventuele volgende keer) Met betrekking tot Zyxel modem. Wordt deze door T-mobile monteur vervangen? ben zelf namelijk a-technisch. 

 

Groetjes

Wim Huberts


@Hub65 Heel fijn dat de problemen nu verholpen zijn, bedankt voor het delen van je herstelmelding! 

De Zyxel T50 + converter zullen worden geïnstalleerd door een monteur. Dit komt door de fragiliteit van de apparatuur en omdat de installatie aangemeld dient te worden. Je ontvangt straks een afspraaktool per sms en e-mail zodat je een datum met Guidion kunt afstemmen. De Draytek mag na aansluiting van de nieuwere apparatuur, weggebracht worden naar een milieustraat. Tip: wacht eventjes de track&trace-code af van de Zyxel + converter; zo kun je de bezorgstatus in de gaten houden en weet je precies wanneer de monteur kan langskomen voor installatie.