Als ik zap zie ik een enkele seconde bewegend beeld en daarna bevriest beeld en geluid. Druk ik daarna op pause en dan verder kijken, gaat het weer goed. (Semi live denk). Heb dan ook geen problemen. Totdat ik weer zap, dan weer na enkele seconde beeld stilstaand en geen geluid meer. Wie weet raad?
Hallo
Even de TV box herstarten doormiddel even de stekker er uit en er in doen. (10 seconden)
De TV box zal dan opnieuw laden.
Misschien is dit de oplossing.
Dit had ik al gedaan, maar gezien de tip nog een keer. Geen verandering. 1a2 seconden bewegend beeld en geluid en dan alles stil. Als ik dan pauzeer en opnieuw laat spelen, loopt alles soepel door zonder haperingen.
Zit de tv box direct aangesloten met een netwerk kabel op het Zyxel router.?
Of zit daar nog wat anders tussen.?
Rechtstreeks
Dan moet het eigenlijk goed werken.
Kun je een andere poort op de Zyxel eens proberen.
Soms werkt het ook als je de stroom even van de Zyxel haalt. (Herstart)
Geen verandering.
Utp kabel in andere poort.
Modem herstart
Tuner herstart
Resultaat: niks veranderd.
Jammer dat het probleem niet opgelost kan worden door mijn tips.
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik heb een lijnmeting gedaan. Hierop is niet heel veel te zien, alleen een beetje ruis op de lijn. Heb je toevallig een apparaat in de buurt van het modem staan die voor een verstoring kan zorgen? Dit kan voor de vertraging zorgen. Ook wil ik je vragen de stappen in dit topic te volgen:
Kan je mij een terugkoppeling geven wat er in de buurt van het modem staat en of het gelukt is om dit op te lossen?
Hoi. Er staat niks rondom het modem aan apparatuur. Op het forum hier vind ik iemand met dezelfde klacht. Alleen. Kan daar niet meer op gereageerd worden, en er staat niet bij hoe het opgelost is. Verder had ik het idee dat de ontvangen apparatuur niet nieuw in de doos zaten... Geen orginele verpakking zo leek. Herverpakt en wat los in de doos.
Nogmaals TV kijken geeft verder geen problemen. Goed beeld zonder haperingen... Alleen na zappen, bevriest beeld en geluid. Op pauze zetten en weer op play en kijken loopt en start ook zonder hapering. Lijkt me sterk dat de lijn of het modem hierom het probleem zijn.
Hi
Box, adapter, HDMI kabel, en netwerkkabel vervangen. Zelfs andere route van kabel gedaan. Tevens zowel modem als tuner diverse malen herstart. Heel spijtig. Nog steeds zelfde probleem.
Bedankt voor de update
Afspraak gemaakt. Gekke is dat ze een hele andere klacht omschrijving doorgespeeld hebben gekregen. Zal terugkoppeling geven na hun bezoek
Modem reset, via reset knop lijkt de oplossing! Morgen nog ff verder testen. Maar als het dan nog goed is kan de monteur afgezegd worden.
Joehoe...maand verder....haha
Hoi
Probleem is opgelost! Monteur hoeft niet meer te komen.
Super, dat is heel leuk nieuws
Hallo nog een afsluitende vraag,
Ik heb nu voor de 2e keer een herinnering ontvangen voor retour sturen oude box. Deze is reeds retour gestuurd en volgens de track and trace ook bezorgd. Kan dit gecheckt worden?
Mvg
Alex
Hey
Is goed. 2 december verzonden via de punt (en opgehaald).
Klop later nog wel weer ff aan. ;)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.