Skip to main content

Sinds gisteren staat tijdens tv kijken, elke zender na bepaalde tijd, soms 10 minuten soms iets langer het beeld en geluid stil. Moet dan zappen naar andere zender die het dan wel een poosje doet. Gisteravond laat had ik nergens beeld. Heb procedure modem, stekkers e.d. allemaal gedaan maar het mag niet baten 

Hey @Jemodak, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Ik heb daarom een lijnmeting uitgevoerd en hierop zie ik geen TV Box bekabeld aangesloten? Kijk je via de app of via de TV Boxen? De TV Boxen moeten namelijk bekabeld aangesloten zitten op het modem. Zou je mij iets meer duidelijkheid kunnen geven over de situatie? Alvast bedankt!


Dat is bijzonder want de tv beneden is met glasvezel aangesloten door monteur, en boven met

een extra soort stekker omdat het snoer anders volgens de monteur te lang zou worden.

Ik moet er wel bij zeggen dat het probleem net als dat het gekomen is ook weer weg is.

Het was apart, ben haperingen wel gewend, heb ik altijd maar dit was gewoon totaal stil ~(ook geluid) dan moest ik even zappen naar ander zender en weer terug en dan deed hij het weer.

Heb de bekende weg gevolgd, modem eruit voor 2 minuten, stekkers uit kastje ed.

Maar het is toch handig om even te kijken waarom je krijgt dat een tv box niet bekabeld is.

 

groet Jessica


Hi @Jemodak, ik ben blij om te horen dat alles weer werkt!

Het is inderdaad raar dat ik de TV Boxen niet terug kan zien op mijn lijnmeting. Wat bedoel je precies met extra stekker? Ik zie nu de TV Box die beneden staat wel terug op de lijnmeting. Maar de andere, ik denk door het tussenstuk, niet terug en dit kan voor een verstoring zorgen.


Reageer