Regelmatig heb ik bij live tv of opnames stilstaand beeld. Erg vervelend. Niet de kwaliteit waar ik voor betaal. Als je hierover een berichtje stuurt, krijg ik steeds de melding: ik begrijp uw vraag niet. En vervolgens moet je bellen en dan sta je een kwartier in de wacht. Heb echt spijt van mijn overstap naar T-Mobile.
En wederom geen reactie. En de chat werkt nog steeds niet.
Hey
Ik help je graag aan een oplossing! Zoals ik al in het vorige topic heb aangegeven, voer ik graag een fabrieksreset voor je uit om dit probleem op te lossen. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Let wel op dat bij een fabrieksreset alle opgenomen programma's komen te verdwijnen. Ik hoor graag van je!
En hoe stuur ik een privé bericht?
Kun je mij een privé bericht sturen zodat ik hierop kan reageren?
Echt simpel werkt het allemaal helaas niet.
Hey
Als je op
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.