Hallo Tmobile,
wellicht heb ik er overheen gekeken daarom deze vraag.
Het is mij opgevallen dat de tvbox (kleine zonde opnamefunctie) nooit vanzelf op de spaarstand gaat.
Is dit een setting ergens of is dat gewoon geen functionaliteit van de tv box?
De grotere Entone broer met opname functie had ik volgens mij ook niet.
Gaat dat nog wel komen?
Bladzijde 1 / 1
Hi dikkedikkie, de TV-Box gaat inderdaad niet automatisch op standby, je kan de de Tv-Box uiteraard wel zelf op standby zetten via de afstandsbediening maar dit is nog niet eens zo'n gek idee! Plaats hem ook vooral in ons wishlist topic!
Hallo Brian, die wishlist laat lekker hangen.
Het trage zap probleem is nog geeneens opgelost dus die wishlist zal over 100 jaar wel een keer komen.
Het trage zap probleem is nog geeneens opgelost dus die wishlist zal over 100 jaar wel een keer komen.
Hey dikkedikkie, met de nieuwe firmware update zou het zappen sneller moeten gaan, gister hebben we de firmware aangeboden aan iedereen bij wie deze nog niet geïnstalleerd was. Merk je nu verschil met voorheen?
Wat de wishlist en andere verbeteringen betreft, we gaan binnenkort om tafel met de specialisten van alle disciplines (TV, Internet, Telefonie) om de wishlisht van voor tot achter door te nemen en te vergelijken met wat er op de planning staat, wat we al verbeterd hebben en wat prioriteit heeft. Ik ben van plan om hier een forumtopic aan te wijden zodra het overleg plaats heeft gevonden. Dit is nog wel even onder voorbehoud maar ik hoop dit op korte termijn te kunnen doen!
Wat de wishlist en andere verbeteringen betreft, we gaan binnenkort om tafel met de specialisten van alle disciplines (TV, Internet, Telefonie) om de wishlisht van voor tot achter door te nemen en te vergelijken met wat er op de planning staat, wat we al verbeterd hebben en wat prioriteit heeft. Ik ben van plan om hier een forumtopic aan te wijden zodra het overleg plaats heeft gevonden. Dit is nog wel even onder voorbehoud maar ik hoop dit op korte termijn te kunnen doen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.