ik kreeg zojuist een ssl error melding. Had op “ja” geklikt en toen niks. Toen de zwarte stekker eruit gedaan om op gewone manier op te starten. Maar nog geen beeld. Toen even een researche gedaan en zo heb ik hem toen helemaal gerest met dat kleine knopje wat je moet indrukken… en nog geen beeld.
Ik wacht het nu tot morgen wel af.. en als er dan nog geen beeld is… wat moet ik dan doen????
mvg
dewi
Bladzijde 1 / 1
Hallo @dobelink
Waarschijnlijk heeft het met het onderhoud van het netwerk te maken.
Ik kreeg na een herstart ook de SSL melding. Vooralsnog nog ik wel verder door op de afstandsbediening op OK te drukken.
Hier ook sinds gisteren avond opeens…
Nu net vanochtend na 2 min beeld, box loopt vast en weer hetzelfde.
Overigens op yes te klikken heb ik wel weer beeld, maar voor hoelang..
Goedemorgen @dobelink, goed dat je het aangeeft! Wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Hier in noordwijk ook zo,n error melding.
Alles meerdere keren gereset,nog steeds dezelfde melding.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.