Sinds vanochtend geen tv meer met de onderstaande melding. Alles wat ik op het forum kon vinden geprobeerd:
- stekker 10 sec. eruit.
- factory reset amino box (+ direct aangesloten op de zyxel modem)
Alles begon met het feit dat de amino box niet reageerde op de afstandsbediening en niet aan ging. Dit probleem doet zich vaker voor.
Bladzijde 1 / 1
Hier ook, 3544. Het zelfde. Vannacht rond 0:15 de eerste keer deze melding gekregen.
dacht dat het kwam door het aangekondigde onderhoud, wat overigens pas na 1:00 zou beginnen. (mail d.d. 5-12-22)
We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01.00 en 06.00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv-kijken en bellen
Vanmorgen om 5:45 bevroren animo box. Reset uitgevoerd, op de 2 bekende manieren, maar de melding blijf met regelmaat de kop op steken.
Sommige zenders doen het niet tot dat je de melding hebt weg geklikt.
Router herstart. Ook dat levert niets op.
Graag met spoed actie!
BTW. Dit is niet!! de oplossing, tenzij je alle instellingen kwijt wil raken op je amino:
En hier (2983) sinds vanochtend dezelfde foutmelding met de Apple TV app van t-mobile.
Hier hetzelfde probleem na update van vannacht!
Sinds vanochtend geen tv meer met de onderstaande melding. Alles wat ik op het forum kon vinden geprobeerd:
- stekker 10 sec. eruit.
- factory reset amino box (+ direct aangesloten op de zyxel modem)
Alles begon met het feit dat de amino box niet reageerde op de afstandsbediening en niet aan ging. Dit probleem doet zich vaker voor.
Sinds vanochtend geen tv meer met de onderstaande melding. Alles wat ik op het forum kon vinden geprobeerd:
- stekker 10 sec. eruit.
- factory reset amino box (+ direct aangesloten op de zyxel modem)
Alles begon met het feit dat de amino box niet reageerde op de afstandsbediening en niet aan ging. Dit probleem doet zich vaker voor.
Hier ook zelfde probleem!!!!!
Hier ook zelfde probleem
Bij mij ook sinds vannacht, Melding is: Het beveiligingscertificaat is niet vertrouwd!
Als ik op bevestigen klikt krijg ik meteen Er is iets mis gegaan. (70007)
En dit op een Apple TV 4.
Wij hebben ook dezelfde melding. Na
acceptatie kun je even zappen tussen de zenders. En als jij na een tijdje wil schakelen naar een andere zender, dan krijg je weer dezelfde foutmelding.
Hoi @minipeddie, goed dat je het aangeeft! Wanneer je op OK klikt, ontvang je als het goed is weer beeld. Dit lijkt te maken te hebben met de onderhoudsronde van vannacht. Indien het hierna nog niet werkt, herstart dan de TV Box (en het modem) via de stappen die in ons handige artikel beschreven zijn: Reset TV Box | T-Mobile Community.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.