Skip to main content

Spraakopdrachten

  • 7 July 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Goedemiddag,

 

Mijn vader heeft de Odido Mediabox met een afstandsbediening met spraakfunctie. Van mijn schoonouders weten we dat die ook bruikbaar is met de kanalen (ga naar RTL4 etc). Zou ideaal zijn voor mijn vader, maar ik krijg het niet goed. Hij kan geen kanalen vinden en als ik de voorgestelde optie gebruik (zeg eens ga naar Nederland 1) krijg ik een navigatie naar Nederland of NPO start 😵💫. Zenders opnieuw instellen is ook al geprobeerd en helpt niet. Hebben mijn ouders gewoon mazzel of heeft mijn pa een bijzondere spraakfunctie?

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Welkom op onze community! @Kirsten87 

Ik beantwoord jouw vraag graag. Op dit moment is het (nog) niet mogelijk om met de spraakbediening naar verschillende zenders te gaan. De functie werkt alleen voor de Mediabox zelf, bijvoorbeeld: ‘Ga naar Netflix’. 

Vooralsnog durf ik niet te zeggen wanneer en of dit in de toekomst wordt geïmplementeerd. Wel kan je proberen om dit idee te opperen via onze Wensen & Suggesties pagina op de community. Hier heb je de mogelijkheid om jouw wens of idee te opperen en wie weet wordt dit in de toekomst dan wel mogelijk! 😀

Laat je het mij weten als ik je nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Reageer