Skip to main content
1
Hallo @San2087



Je heb helemaal gelijk, het is eigenlijk te gek voor woorden. het komt omdat de tv box niet juist is aangemeld en werkt het niet in combinatie met het modem. Compensatie heb je gewoon recht op en dat is 1/30 van de maandelijkse kosten per dag.



(T Mobile zal niet blij zijn dat ik dit post. hadden ze de zaken maar voor elkaar moeten hebben)





Hoe bereken ik mijn abonnementskosten per dag?

U deelt uw maandelijkse abonnementskosten door 30. Wat daaruit komt, zijn uw abonnementskosten per dag.

Hebt u 1 abonnement voor meerdere diensten? Bijvoorbeeld bellen, internetten en televisie? Dan deelt u de volledige abonnementskosten door 30. Ook als alleen 1 van de diensten niet werkt. Maar betaalt u maandelijks ook een bedrag voor uw mobiele toestel? Dan mag u dat bedrag niet als abonnementskosten meerekenen.

Wil de aanbieder u op een andere manier compenseren? Bijvoorbeeld met extra data of beltegoed? Dat mag, maar alleen als u hiermee akkoord gaat.

Reageer