Skip to main content

Dag Odido,

Sinds ik van jullie een nieuwe 4K mediabox heb ontvangen heb ik soms wel geluid en soms niet.

Ik heb de SONOS arc en deze kan je niet verbinden met bluetooth en gaat via HDMI Arc ( vanwege dolby atmos) . Jullie mediabox ondersteunt deze wel want soms doet het geluid het namelijk wel! Soms heb ik problemen en heb ik geen geluid meer….. Als ik dan alles opnieuw opstart (lees stekker uit alles) doet die het ineens wel weer. Is dit probleem bij jullie bekend? er zijn namelijk meer vragen over sonos en dolby atmos geluid in deze community gesteld. Dit is toch iets wat jullie neem ik aan wel getest hebben bij deze nieuwe 4K modembox? Ik wil namelijk graag klant blijven bij jullie maar moet het wel goed werken.

Heb jij tips?

Groet Pim

hoi @pimmoboy ,

Ik heb de Mediabox met HDMI op mijn TV aangesloten en daarna de via een aparte HDMI vanaf mijn TV weer naar de Sonos Arc. 


hoi @pimmoboy ,

Ik heb de Mediabox met HDMI op mijn TV aangesloten en daarna de via een aparte HDMI vanaf mijn TV weer naar de Sonos Arc. 

Hi Eric , Ik ook :)


Ik ook maar nog geen geluid alleen na een reset. Als alles uit heeft gestaan is het geluid weer enkel via de tv 


Reageer