Skip to main content

Software UpDATE Mediabox

• 9 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Hoi iedereen , 

ik heb een vraag over de Mediabox , net had ik de klantenservice gebeld en werd gezegd dat er een nieuwe ´uitrol aan het afwachten´ zijn voor de mediabox. Graag wil ik weten wanneer dit is, sinds medewerker geen inzicht heeft op datum. 

Bedankt!

Uitgelichte reactie

10 augustus 2024

@BlueMuva39 Dat is de nieuwste. Wat er verbeterd is, is hier te lezen. Loop je nog ergens tegenaan?

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 15705 reacties
  • 9 augustus 2024

Hi @BlueMuva39, welkom op onze Community!

De nieuwe update is inmiddels uitgerold. Kan je checken welke software versie op je Mediabox staat op dit moment? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 9 augustus 2024

Hoi,

DE software versie is: V12.8.6755

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1902 reacties
  • 10 augustus 2024

@BlueMuva39 Dat is de nieuwste. Wat er verbeterd is, is hier te lezen. Loop je nog ergens tegenaan?

• Auteur
  • 2 reacties
  • 14 augustus 2024
TMTV schreef:

Gemerkt veel issues met mediabox na de update, ook al is het via wifi of bekabeld aangesloten krijg ik telkens foutmelding: kan geen internetverbinding maken met.. Ook gehoord van meerdere Odido klanten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen